Avatar billede malte_ohlers Nybegynder
17. februar 2001 - 01:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Coolermaster kabineter i Danmark??

Hej,

Er der nogle der ved om man kan købe Coolermaster kabineter i Danmark? Hvis ja, hvor?

På forhånd tak!
Malte Øhlers
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. februar 2001 - 01:34 #1
kig på edbpriser.dk
Avatar billede malte_ohlers Nybegynder
17. februar 2001 - 01:39 #2
Her prøvet! Der er ikke nogle Coolermaster kabineter:( Jeg har også prøvet at se om jeg kunne finde noget information på www.coolermaster.com, men det kunne jeg ikke(og nej der er ikke noget der hedder www.coolermaster.dk).
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. februar 2001 - 01:59 #3
hm... mærkeligt
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. februar 2001 - 02:02 #4
du kan evt skrive til  info@coolermaster.co.uk og spørge hvor man kan købe det i dk

kilde:coolermaster.co.uk
Avatar billede makse Nybegynder
17. februar 2001 - 02:05 #5
Fra http://www.gamescomputer.opasia.dk/artikler.php3?aid=1775&oid=24

Men da jeg selv falder ind under kategorien af personer med et ekstremt tungt kabinet, skulle jeg jo straks høre hvor jeg kunne anskaffe mig sådan en tingest. Svaret var desværre: det kan jeg ikke. Produktet har ingen dansk distributør.
Avatar billede steep30 Nybegynder
17. februar 2001 - 14:28 #6
Dem kan du da købe her:http://www.bsmultimedia.dk/Varekartotek/Kabinetter.htm. Men de er sku\' godt nok dyre.
Avatar billede malte_ohlers Nybegynder
17. februar 2001 - 22:52 #7
F**K! De koster jo sindsyg mange penge! Anyway, tak for hjælpen steep30!