Avatar billede tchosen1 Nybegynder
02. juni 2004 - 20:32 Der er 3 kommentarer

HJÆLP, skal bruge flash hjælp nu

*Jeg har et mega problem, er i gang med at lave en ellers simpel side til en kunde, men nu vil kunden have sig noget flash... jeg har aldrig arbejdet med flash før, så det er ret svært at komme i gang med, jeg har prøvet at følge flere tutorials, men uden gevinst, så nu kommer jeg til eksperthjørnet. jeg skal lave 4 animerede slideshow, slideshowne skal skifte fra næsten fadede ud til fadede helt ind, der skal bruges 4 forskellige billeder, som skal loades fra en folder, og der må aldrig kunne ses mere end et billede ad gangen, ret komplekst syntes jeg selv! jeg har fundet en masse kode, som viser mig hvordan jeg loader billederne, og jeg har også fundet en masse kode  der viser hvordan jeg fader billederne ind og ud, men at sætte det hele sammen er ret komplekst. så det jeg mangler hjælp til er en af to ting; enten en tutorial som kan forklare dumme mig hvordan jeg kan gøre det, eller en der kan skære det ud i pap for mig... håber at i forstår min kludrede forklaring af problemet og kan hjælpe mig...

T-One
Avatar billede zoom Praktikant
04. juni 2004 - 10:07 #1
Hvor skal animationen køre fra ...link til HP ? så er det nemmere at se hvordan og hvorledes
Avatar billede Kengun Praktikant
04. juni 2004 - 10:13 #2
hmm, måske du kan smide nogle af dem koder du har fundet ind her i denne tråd, fortelle os hvilken størrelse den ferdige animation skal have, måske et link til de billeder der skal ind (eller tilsvarende billeder), så kan vi da kigge på det hele. måske det enkleste ville være at en eller anden ville lave det hele for dig?
Avatar billede tchosen1 Nybegynder
05. juni 2004 - 10:45 #3
jeg har ikke lige nogen mulighed for at uppe materialet... sådan som det skal fungere er følgende:
en side med 4 animationer
alle 4 animationer skal køre på forskelligt tidspunkt
animationerne skal være billeder der fader ind og ud
billederne skal automatisk hentes fra et dir

det hele er lidt ligesom dette link:
http://www.tiemdesign.com/HOWTO/2001/Nov/FlashSS/default.htm
den skal bare hente billederne selv, og der skal ikek trykkes på nogle knapper
Håber at det hjælper...