Avatar billede knecxt Nybegynder
16. februar 2001 - 23:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

CS i opengl

Når jeg kører CS/Half-Life på min gamle computer har jeg det problem at spillet siger at mit kort ikke kan køre den valgte opengl mode. Jeg har mulighed for at køre i Direct 3D, men gæt selv hvor grimt og hakkende det er på et voodoo2 kort. Problemet kom først da jeg opdaterede til den nyeste patch. Det kørte fint nok i de ældre patches.

Mit kort er et Voodoo 12mb

Andre med samme problem!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
17. februar 2001 - 00:06 #1
Hejsa :)
Prøv at hente WickedGl på www.wicked3d.com
Den gav mig 50 - 60 Fps i CS på en Voodoo 2 12 Mb!
Det skal lige siges den kører perfekt i OpenGl!
/DarkSide
Avatar billede kapla Nybegynder
17. februar 2001 - 01:51 #2
Avatar billede knecxt Nybegynder
17. februar 2001 - 11:10 #3
Jeg prøvede at installere wicked3d, men det hjalp ikke. Jeg prøvede også at installere glsetup, men jeg får stadig ikke lov til at k¨øre i OpenGl mode.
Avatar billede knecxt Nybegynder
21. marts 2001 - 10:31 #4
Problemet er løst. Det er en fejl som Valve har begået (ikke mig). Man skal gå ind på deres side og der kan man finde svaret.
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. marts 2001 - 10:33 #5
kan du ikke gi linket til svaret....Jeg har ledt men kan ikke finde det.
Avatar billede rohr Nybegynder
21. marts 2001 - 10:39 #6
Fuck dig Knecxt du er sådårlig til Counter strike at du ikke en gang kan skyde min mormor sådu kan lige så godt lade vær med at prøve at fådet til at virke HAHAHAHAHAHAHAHA
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. marts 2001 - 10:46 #8
kanon....tak
Avatar billede kapla Nybegynder
21. marts 2001 - 15:31 #9
Hvad med at lukke??
Avatar billede knecxt Nybegynder
23. marts 2001 - 11:13 #10
Lukker...
Avatar billede knecxt Nybegynder
23. marts 2001 - 11:14 #11
Fandt selv ud af det...