Avatar billede moonman Nybegynder
02. juni 2004 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er nomatica.com et sikkert site at købe digitalkamera på?

Hej,
jeg skal lige til at købe et digitalkamera på nomatica.com's hjemmeside. Det er første gang jeg handler på dette site, og jeg har ikke tidligere hørt noget om det.
Er der nogen af jer der har gode erfaringer med køb på sitet, her tænker jeg både på om man får de ting man bestiller, og hvor lang leverings tiden er osv.
Mvh Trygve
Avatar billede mattbaker Nybegynder
11. juni 2004 - 23:39 #1
Ja det er sikkert!
Jeg har aldrig haft problemer... Det kan du sagtens gøre!!!
Mvh.
Matt B
Avatar billede moonman Nybegynder
12. juni 2004 - 11:33 #2
jeg valgte ikke at købe på nomatica, da jeg på pricerunner læste dårlige anmeldelser af stedet. F.eks. at levringstiden skulle være rigtig lang, og det har jeg p.t ikke tålmodighed til!
Avatar billede mattbaker Nybegynder
13. juni 2004 - 21:30 #3
Hmm, jeg har som sagt aldrig oplevet noget dårligt ved siden. Nemt og hurtigt...
-Matt B