Avatar billede denilson Nybegynder
02. juni 2004 - 17:10 Der er 14 kommentarer

Langsom internet?

Jeg har lige fået internet på 2 Mbit... når jeg skal til at downloade noget fra nettet... og  lader computeren være i bare 5 min.. kommer jeg tilbage og download programmet er stoppet og internetforbindelse er enten super super langsom eller virker ikke mere... hvad skal jeg gøre... har snakket med Cypercity..(men jeg tror de følger en katalog hvor der i enden af katalogen står SKIFT DIT NETKORT!!!). det eneste de siger er skrift dit netkort... det har jeg gjort men dur stadig ikke.. hvad skal jeg gøre?
Avatar billede riversen Nybegynder
02. juni 2004 - 17:12 #1
test med en anden pc. Hvis problemet ikke er der, må det jo være din spand der er noget galt med. Er problemet på den anden pc, må det være fra kabel og udefter
Avatar billede denilson Nybegynder
02. juni 2004 - 17:19 #2
Sikker på det er Fra CYBERSVINDLER
Avatar billede xodeus Novice
02. juni 2004 - 17:19 #3
Hvilket download program drejer det dig om?
Avatar billede denilson Nybegynder
02. juni 2004 - 17:20 #4
alle download programmmer
Avatar billede denilson Nybegynder
02. juni 2004 - 17:23 #5
overnet, mirc, imech, ABC client,
Avatar billede oz2kas Nybegynder
02. juni 2004 - 17:41 #6
de programmer du har nævnt, er kendt for at sløve maskine samt netværk meget.
de opretter utroligt mange forbindelser når du starter dem, og hvis du så lader den stå de par min. så kan de sagtens være at enten din maskine eller evt. router ikke kan følge med til alle de forbindelser.
du kan prøve at skrive netstat -a i en kommandopromt.

noget andet du skal se efter, hvad er din upload?
CC har jo forbindelser med 128 i upload, og hvis du bare sender (deler dine filer i de programmer du nævnte) en smule ud på en forbindelse der har 128 op, så dør den så at sige.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
08. juni 2004 - 18:54 #7
er du kommet videre?
Avatar billede denilson Nybegynder
08. juni 2004 - 20:05 #8
ja der var noget galt med mi´t bundkort
Avatar billede oz2kas Nybegynder
08. juni 2004 - 20:30 #9
så skal du vel blot have afviklet spørgsmålet?
Avatar billede script Nybegynder
09. juni 2004 - 21:02 #10
Til Denilson, er det er fordi at du har et lavt ID når du downloader.
Avatar billede script Nybegynder
09. juni 2004 - 21:03 #11
Til Denilson test din firbindelse her. http://test.info.dk
Avatar billede oz2kas Nybegynder
23. juni 2004 - 23:18 #12
Skal du have lukket spørgsmålet? :-)
Avatar billede denilson Nybegynder
24. juni 2004 - 00:05 #13
hvordan skal jeg fjerne den?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
25. juni 2004 - 16:39 #14
Fjerne den?
Ikke forstået?

Hvis du mener lukke spørgsmålet, så skal du dele point ud til dem der har hjulpet dig med en løsning på dit problem, eller lægge et svar selv og acceptere det hvis ikke dette er tilfældet.