Avatar billede zeiko Nybegynder
02. juni 2004 - 17:09 Der er 1 kommentar

5.1 system.. virker ikke optimalt

Guddav.

Jeg har lige fået indkøbt et ozaki hm030, og et creative soundblaster audigy ES, Mit problem er at den udgang til subwooferen og center højtaleren ikke vil give lyd i analog. kan godt høre noget når jeg sætter lydkortet til digital men ikke analog. Men hvis jeg sætter center og subwoofer til Rear eller front udgangene fungerer det. Men ikke surround så jo. Nogen der ved hvad jeg kan gøre. Eller kender nogle nye drivers til kortet eller en måde jeg kan sætte det op.

Mvh : Mikkel Berg Sørensen
Avatar billede madhawk Nybegynder
03. juni 2004 - 12:47 #1
Nu kan man desværre ikke på nuværende tidspunkt få nogle nyere drivers til ES kortet, men du kan prøve at sætte et par høretelefoner til denne orange port, og se om du får lyd, når du laver speaker testen i 5.1.
Hvis du ikke får lyd, når du kører med denne test, formoder jeg at du har et defekt kort.