Avatar billede allan.k Nybegynder
02. juni 2004 - 16:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nedgrader fra xp til win98

Hej eksperter.

Hvordan kan man nedgradere fra xp til win98, når man har lavet en opgradering fra win98 til xp?

Mvh Allan Knudsen
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 16:31 #1
du kan formatere :)
Avatar billede allan.k Nybegynder
02. juni 2004 - 16:51 #2
Det er ikke mig men en kolega der har problemet.
Formatering er ikke em mulighed, men han mener at have set under opgraderingen at det er muligt at vende tilbage til det gamle styresystem.
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 16:54 #3
hmm der er noget der tyder på at man kan gøre det ud fra hvad jeg kan læse... men precis hvor ved jeg ikke.. leder videre.
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 16:57 #4
Jeg fandt dette i en nyhedsgruppe:

  If you performed an upgrade from Win9x, elected to backup the old
system files, and didn't convert the partition to NTFS, then all you
need do is boot into Safe Mode and Start > Control Panel > Add/Remove
Programs.  All of these conditions _must_ be met for the  uninstall
option to be available.

    Otherwise:

How to Manually Remove Win XP and Restore Win9x
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q314052

How to Uninstall Windows XP and Revert to a Previous Operating System
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q303661
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 16:58 #5
og et svar
Avatar billede allan.k Nybegynder
02. juni 2004 - 18:14 #6
Tak for hjælpen, nu håber jeg at det virker for ham.
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 18:18 #7
Det var så lidt