Avatar billede smyns Nybegynder
02. juni 2004 - 15:14 Der er 4 kommentarer

DSO Exploit

Hej
Jeg scanner med et program er hedder Spybot - Search & Destroy 1.3 Når scanningen er færdig kommer der en meddelse om et problem er hedder DSO Exploit og og har 5 underpunkter som henviser til registreringsdatabaseændringer. Jeg fjernet det, og scanner så igen med det er der stadig. HJÆLP er der nogle kloge hoveder der kan fortælle mig,  hvordan jeg løser dette problem,hvad DSO Exploit betyder og om det kan udrette skade på min computer. På forhånd tak.
Smyns
Avatar billede mc_goblen Praktikant
02. juni 2004 - 15:37 #1
Nu da jeg ikke ved hva den præcis skriver er det lidt svært at finde noget... - men søg evt. på google:

Google:
http://www.google.dk/search?q=DSO+Exploit+spybot&ie=UTF-8&hl=da&meta=

Måske er der noget her:
http://www.mcse.ms/message678292.html
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. juni 2004 - 15:38 #2
Avatar billede smyns Nybegynder
02. juni 2004 - 16:02 #3
Til mc goblen.
Den skriver MedialPlex: underpunkt internet Explorer (MGJ): Cookie: MGJ@mediaplex.com)0.
DSO Exploit: underpunkter Data soure object exploit:
HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\CurrentVersion\Internet Settings\Zonenes\0\1004!=W=3
Data soure object exploit:
HKEY_USERS\S-1-5-21-796845957-2111687655-854245398-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3
Data soure object exploit:
HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet\Zones\0\1004!=W=3
Data soure object exploit:
HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet\Zones\0\1004!=W=3
Data soure object exploit:
HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3
Ka jeg ikke bare slette dem i registreringsdatabasen?
Smyns
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. juni 2004 - 21:11 #4
Det kan du godt.
Spybot er ikke opdateret til at kunne fjerne de der DSO exploit´er endnu.
Men det kommer....