Avatar billede camper Nybegynder
02. juni 2004 - 09:25 Der er 9 kommentarer

Pålideligt og billigt Webhotel

Kan I oplyse et pålideligt og billigt webhotel.
Jeg har startet et lille hotel på Sri Lanka og skal nu have lavet en simpel hjemmeside med en .com og .dk adresse.
Der skal være en del billeder på siden og 2 e-mail adresser tilknyttet.
Avatar billede medions Nybegynder
02. juni 2004 - 09:26 #1
Så syntes jeg helt klart du skal vælge www.dansite.dk !

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
02. juni 2004 - 09:28 #2
De er billige, meget pålidelige og har en god service!
Det er hos dem muligt at du kan få dit .com og dit .dk domæne til at pege på det samme webhotel, så du ikke behøver at bestille 2 webhoteller, men blot sige til dem at begge domæner skal pege samme sted hen.

//>Rune
Avatar billede hashkagen Nybegynder
02. juni 2004 - 09:30 #3
www.b-one.dk er rimeligt gode, de understøtter en masse! som fx. uploading af sider med frontpage :->
Avatar billede jps6kb Novice
02. juni 2004 - 09:34 #4
Tiltrods for deres seneste nedbrud for noget tid siden tror jeg stadig www.Concor.dk er et godt bud. Jeg har 6 domæner hos dem og har altid været tilfreds med dem.
Avatar billede whyme Nybegynder
02. juni 2004 - 10:14 #5
www.csg.dk - stabile og gode priser.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2004 - 10:52 #6
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. juni 2004 - 13:07 #7
Som jps6kb er jeg også meget tilfreds med concor og det har været en super services de har givet mig med mine 2 domæner hos dem. De er lige så gode som de dyre udbydere hvis de ikke er bedre.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. juni 2004 - 17:29 #8
www.scannet.dk er også meget gode...
Avatar billede niazy Nybegynder
14. juli 2004 - 06:49 #9
www.geegaa.dk super simpelt og billigt. Fedt webadmin.