Avatar billede scarletbeast Nybegynder
02. juni 2004 - 02:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

2on2 bot

Hey..

Jeg vil gerne høre om der er nogle der ved hvor man kan hente en "færdig" RIC bot, den skal bruges som "one day 2on2 cup bot" og hvis det er muligt også en 5on5 gather bot. (Gerne samme bot hvis det er muligt?)
På forhånd tak
Avatar billede scarletbeast Nybegynder
02. juni 2004 - 02:16 #1
RIC = IRC.... Sorry :)
Avatar billede popsy Novice
02. juni 2004 - 02:20 #2
aner det ikke, men fortæl gerne hvor kampen skal stå, når det kommer så vidt :)
Avatar billede scarletbeast Nybegynder
02. juni 2004 - 02:22 #3
Skal jeg gøre... :)
Avatar billede razor Nybegynder
02. juni 2004 - 10:28 #4
Kan du ikke prøve at fortælle hvad en "one day 2on2 cup bot" og en 5on5 gather bot er?
Avatar billede scarletbeast Nybegynder
02. juni 2004 - 18:30 #5
Tjoo.. En 2on2 bot, man skriv evt. "!team <team> <m8>" for at tilmelde sig eller "!rem <team>" for at hoppe ud af cuppen. Når alle hold er fundet laver botten en kampplan og man skriver så resultat ind "!Result <team 14> <team 10>". En gather bot, for at tilmelde sig gather skriver man "!add" og man bliver tilmeld gather, når de 10 er fundet laver botten hold og sender informationer ud til de enkelte spillere.... "!rem" for at hoppe af...

Ved ikke med commands.. Men noget i den stil ?
Avatar billede geekstar Nybegynder
04. juni 2004 - 17:21 #6
Jeg har et script til en gatherbot (altså, mIRC script) men 2on2bot har jeg ikke.
Men du kan finde mig på #GeekStar @ Qnet, så finder vi ud af det.
Avatar billede fcs Novice
09. juni 2004 - 08:31 #7
Eftersom løsningen ikke er tilgængelig for alle på eksperten, må der ikke uddeles point for løsningen. Enten skal pointene gå tilbage eller også skal løsningen gøres tilgængelig for alle.

FCS/Coadmin
Avatar billede scarletbeast Nybegynder
09. juni 2004 - 13:28 #8
Øhhh ? Hvordan ? :)
Avatar billede exp Juniormester
09. juni 2004 - 15:00 #9
Scriptet postes herinde...

exp/coadmin
Avatar billede fcs Novice
09. juni 2004 - 17:03 #10
Eller du opretter et spørgsmål hvor pointene leveres retur til spørger ;o)

FCS/Coadmin
Avatar billede geekstar Nybegynder
11. juni 2004 - 21:13 #11
ehe sorry, men gather scriptet kan findes her: http://www.zyberdog.com/?id=41 - Var fordi jeg ikke kunne huske link at han måtte finde mig på irc ;)
Avatar billede fcs Novice
14. juni 2004 - 09:03 #12
Geekstar>> Tak for det ;o)

FCS/Coadmin
Avatar billede lycra Nybegynder
12. juli 2004 - 12:14 #13
Har en 2on2-Cup bot, men har desvære en fejl på den så den ikke uploader til hjemmesiden med kampplan efter spillede kampe
Avatar billede spijon Nybegynder
14. marts 2006 - 00:03 #14
Her kan du downloade 2tm.org's bot script. Scriptet indeholder en bot, som kan afholde 1on1, 2on2 og 5on5 cups. Botten kan rumme hele 32 hold i hver slags cup, og har en let og overskuelig admin del. Scriptet er blevet downloaded over 1000 gange, og er i dag det mest brugte script at afholde cups med. God fornøjelse!
: http://2tm.org/dl.asp?id=37
Virker perfekt