Avatar billede dragonfly Nybegynder
16. februar 2001 - 20:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forbindelsen går ned

Når jeg er på Internettet, sker der tit det, at min forbindelse pludselig går helt ned, jeg kan ikke åbne nogen sider, modtage e-mails eller noget som helst. Jeg er nødt til at logge af Internettet og så logge på igen. Hvad kan det være ? Jeg har NetBasis abonnement og et DIVA T/A ISDN Modem. (Fra TeleDanmarks ISDN tilbud).

mvh. Steffen
Avatar billede sesam Nybegynder
16. februar 2001 - 20:43 #1
Har du downloadet den nye driver til dit ISDN modem? fra eteldk\'s hjemmeside
Avatar billede dragonfly Nybegynder
16. februar 2001 - 20:56 #2
nej! Hvad er adressen til siden ?
Avatar billede nopper Praktikant
16. februar 2001 - 21:13 #3
Avatar billede jimsim Nybegynder
16. februar 2001 - 21:34 #4
I sin tid da jeg havde isdn, startede jeg også med at havde en ret ustabil forbindelse. Efter en updatering hjalp det. Du kan finde alt hvad du skal bruge her, samt en vejledning.
http://www.eicon.com/support/helpweb/dtadk/dk.htm
Avatar billede codebase Praktikant
16. februar 2001 - 22:56 #5
du skal IKKE vælge en pnp driver.....

den laver probs. :)

_codeb@se.