16. februar 2001 - 20:33 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Kan jeg få jer til at tjekke denne side?

Kan jeg få jer til at tjekke denne side? www.mobilfon.subnet.dk hvad syntes i om den?
jeg er ikke selv tilfreds med siden Ringetoner.... hvad kan jeg tilføje eller lave om på den side så den bliver lidt pænere... på forhånd tak
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2001 - 20:39 #1
Ganske nydeligt design. Hvis du klikker på [logoer] i menuen bliver man vist til siden opbygning.htm. På den side er det ikke alle links i menuen man kan klikke på. Klikker man på ringetoner derinde får man en fejl!

Mht. ringetone-siden har du så mange at det nok er svært at gøre mere overskueligt end det allerede er. Jeg synes egentlig at den er OK.

Rent designmæssigt synes jeg måske at du skulle overveje at lave en kant rundt om alle dine bokse (de sorte i venstre og højre side, samt den hvide midterboks) Det ville se pænere ud!

karakter: 8@13
Avatar billede sesam Nybegynder
16. februar 2001 - 20:42 #2
Jeg synes du skal overveje at ændre din baggrund til en enkelt farve da det irretere øjnene at du har lavet de små firkanter...men ellers ok
Avatar billede andreasn Nybegynder
16. februar 2001 - 20:48 #3
Jeg vil nok sige at designet er meget enkelt men det er jo også det vi kan li i denne tid, de to sorte tabeller i hver sin side burdte du nok lave samme størrelse da det forstyrrere hvis man kigger efter, baggrunden er meget irreterende, og så mangler du nogen gfx.
Avatar billede fatrix Nybegynder
16. februar 2001 - 23:00 #4
Du kunne godt rykke selve teksten tættere på de øverste banner og du kunne godt lave en lidt mere grafisk  menu men ellers er det en pæn side du har fået bikset sammen
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. februar 2001 - 00:33 #5
Flot som siden tilpasser sig i bredden.
Ikke så glad for menuen tilvenstre. tynd hvid skrift på sort baggrund er utydelig og svær at læse. Den kridhvide kontraster også lovlig meget med den sorte, prøv at gråne teksten lidt.
2 bannere a 450 bredde giver sidescroll allerede omkring width=900. det er lovlig tidligt.
Det der \"sjove spil\" link er da lovligt pjattet til en ellers seriøs side.
Brug copy&paste for at få den gode forside menu kopieret over på undersiderne.

mvh JakobA
Avatar billede prodic Mester
17. februar 2001 - 17:37 #6
http://www.eksperten.dk/spm/46394 - er moernmik(opretteren af det linkede spørgsmål) blevet slettet eller hvad sker der?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
17. februar 2001 - 17:41 #7
----->Hr. Mobilis!!

OK, menuen kunne være pænere, og der er FOR mange reklamer!

Ellers ok side! Keep up the good work!!

8@13

/Johan :-)
17. februar 2001 - 23:42 #8
det er ikke mig der har lavet denne side men har kun arbejdet lidt på siden sammen med sidens opretter... men det er som du siger Moernmik.... men moernmik er blevet slettet uden nogen grund og han kan ikke komme i kontakt med Eksperten og han kan ikke oprette et nyt login.... lidt underligt... nå men han fik mig til at oprette dette spørgsmål da vi arbejder lidt sammen om siden....
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. februar 2001 - 23:56 #9
www.mobilfon.subnet.dk  >>  Der har vist været lidt bøvl med autologin funktionen engang i januar. Såvidt jeg kan se er moenmik ikke slettet. Få ham til at slette sine cookies og se om han så ikke kan logge ind igen.
18. februar 2001 - 13:39 #10
Jakoba: jeg prøver lige at kontakte ham.... en dag her i ugen.... Tak.... er der andre der har kommentare til hjemmesiden....
Avatar billede darkyouth Nybegynder
23. februar 2001 - 09:58 #11
Fin side.....OK design, jeg synes bare baggrunden skal ændres til noget andet....ikke alle de kasser=(..Ellers er siden god, dem er også meget nem at finde rundt på synes jeg...god brugeoverflade.....

  9@13

_DaRKyUoTH_
Avatar billede fcs Novice
25. februar 2001 - 17:19 #12
Mangler du flere kommentarer eller har du glemt os stakler der har svaret allerede? ;-)