Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med mambo CMS

Hej

Er der nogen af jer der har erfaringer med mambo, herunder oprettelse af en ny template baseret på et eksisterende design?

Mvh.
/Schulze
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2004 - 17:06 #1
Nuvel.
Avatar billede rexdegn Nybegynder
18. juli 2004 - 18:51 #2
Jep!

Det har jeg. Mambo er et totalt fedt CMS system som jeg kun kan anbefale. Det er let og overskueligt og så er det meget let at lave nye template designs til systemet. Kast dig ud i det er mit råd :-)
Avatar billede oleg Nybegynder
28. oktober 2004 - 08:59 #3
Se det officielle forums danske afdeling, der kan du få svar på dine spørgsmål og møde mange andre der er meget glade for Mambo!

http://forum.mamboserver.com/forumdisplay.php?f=19

God fornøjelse.
Avatar billede durany Nybegynder
07. marts 2005 - 14:18 #4
Rexdegn kan jeg ik få din msn?.. vil gerne lige have hjælp til mambo..

mange tak
Avatar billede oleg Nybegynder
07. marts 2005 - 14:54 #5
Hej Durany - du kan også hente hjælpe på www.mambonet.dk
Eller ved at skrive til mig på post@mambonet.dk