Avatar billede whizzper Nybegynder
01. juni 2004 - 18:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der nu sket?

Hej!

Jeg har lige været inde og spille Age of empires i 2 timers tid...
Ikke nok med det, så tabte jeg i spillet, og da jeg kom ud af det, var grafikken HELT fucked up :(

Jeg prøvede at genstarte computeren, men det ser stadigvæk sådan op.

Farverne ser ud til at være 16 bit, men er sat til Mange farver..!

Der er streger over skærmen, de er ikke helt utydelige men man kan se dem..!

Hvad skal jeg gøre? :S
Det begyndte LIGE efter det spil...
Avatar billede whizzper Nybegynder
01. juni 2004 - 19:04 #1
Det er ikke kun i Windows, men også ude i bios, og start up..!

Er det en virus eller noget, for jeg har ingen antivirus program.
Avatar billede whizzper Nybegynder
01. juni 2004 - 19:33 #2
Brænder noget i computeren af ved det her?
Avatar billede bennyhills Nybegynder
01. juni 2004 - 19:34 #3
bruger du en eller anden form for refreshlock eller powerstrip til at ændre din Skærm frekvens?
Avatar billede whizzper Nybegynder
01. juni 2004 - 19:35 #4
Nej det tror jeg ikke, for jeg ved ikke hvad det er =/
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juni 2004 - 19:36 #5
Er det ikke dit grafikkort der er stået af. Har du et andet at teste med, eller en anden pc, du kan prøve kortet i ..?
prøv evt. systemgendannelse..?
Avatar billede whizzper Nybegynder
01. juni 2004 - 19:37 #6
hm...så bliver jeg nødt til at lukke min server..!

prøver lige
Avatar billede bennyhills Nybegynder
01. juni 2004 - 19:40 #7
Prøv følgende:

Højreklik på skrivebordet > Egenskaber > Indstillinger > Avanceret > Skærm

Og se så hvad der står under skærmens opdateringshastighed, det KAN muligvis skyldes at din skærmfrekvens er blevet ændret, hvis f.eks der står "85 Hertz (interlaced )" så er det det som er problemet, så skal du ændre frekvensen til en opsætning hvor Interlaced er fjernet, helst den højeste som du får lov til i menuen.  Prøv det.
Avatar billede whizzper Nybegynder
01. juni 2004 - 19:54 #8
Bartfreak - du må gerne ligge et svar, det er grafikkortet der er ved at stå af, så jeg byttede med min server..!

Det var da vildt...CPU og Grafikkort er stået af i samme uge =)...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juni 2004 - 20:01 #9
okay..

surt..at det brændte af.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juni 2004 - 20:01 #10
´
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juni 2004 - 20:19 #11
takker..O)