Avatar billede rbbuchhave Nybegynder
01. juni 2004 - 18:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcam virker ikke

Jeg har nu haft installeret 3 forskellige webcams på min computer (Pentium 3 / 327 MB RAM)

Ingen af dem virker - f.eks. får de Messenger til at gå i stå.

Det jeg har installeret nu er et Logitech Quickcam Zoom.

Er der nogen, der har forslag til, hvad jeg skal kigge efter?
Avatar billede killerbrain Nybegynder
01. juni 2004 - 18:23 #1
bruger du msn plus?
Avatar billede killerbrain Nybegynder
01. juni 2004 - 19:53 #2
Så må du godt svare hvis du gerne vil hjælpes..
Avatar billede rbbuchhave Nybegynder
02. juni 2004 - 09:31 #3
Beklager - lige efter jeg havde postet spørgsmålet, prøvede Logitechs hjemmeside - deres support. Jeg downloadede installationsfilerne - samt for en sikkerheds den nyeste version af direct-x.

Snip snap snude - så virkede det hele.
Var ellers efterhånden overbevist om, at det var min com, der var helt syg.
Og det er den måske også.

Tak for indsatsen.
Avatar billede rbbuchhave Nybegynder
02. juni 2004 - 18:07 #4
svar