Avatar billede hein0 Nybegynder
16. februar 2001 - 19:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook express 5 genererer en fejl

Jeg har fået problemer med en nyheds-mail fra DR som jeg jævnligt modtager. De sidste 4 mails har mail-programmet ikke været i stand til at åbne, den genererer en fejl, skriver en fejllog til Watson og kommer med beskeden, at programmet skal genstartes.
Der er ingen problemer med tidligere sendte mails fra DR, ligesom der heller ingen problemer er med alle de andre mails.
Jeg har henvendt mig til DR dog uden at få svar. Er der nogen som kender til problemet og som kan komme med en løsning.
hein0
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. februar 2001 - 10:18 #1
Mht til at skrive til DR - med mindre at man skriver til et børne program, får man ikke svar.. har prøvet flere gange til flere personer!

Gider du at forwarde dine DR mails til mig?

anders@grov.dk  :-)
Avatar billede handmade Nybegynder
17. februar 2001 - 10:28 #2
Jeg har også haft problemer med DR\'s nyhedsmail, men ikke fornyligt. Problemet var, at nyhedsbrevet i en periode blev fremsendt som vedhæftet til en tom mail. Jeg skrev til redaktionen og fik temmelig hurtígt et (intetsigende)svar, men de reagerede altså..
Avatar billede hein0 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:05 #3
DR har svaret på min henvendelse og meddelt, at årsagen til problemet var, at tekstmængden i subjekt var for stor. DR har nu taget højde for det, og det hele virker fint igen.

Desværre. Ingen point til uddeling.

Heino
Avatar billede hein0 Nybegynder
04. marts 2001 - 15:16 #4
DR har svaret