Avatar billede realone Nybegynder
16. februar 2001 - 19:24 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Hvor kan man lære php??

Er der nogen der kender et godt sted til at lære php fra bunden og opefter til de lidt sværere ting? Ikke Webcafe.dk, men steder, hvor man går lidt mere i dybden med fx forum, gæstebøger osv.??
Avatar billede realone Nybegynder
16. februar 2001 - 19:28 #1
P.S.: Det skal være på dansk...    :0)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
16. februar 2001 - 19:28 #2
www.netcoders.dk er vel et godt sted at starte - prøv at tryk på \"artikler\"...

Desuden er der jo php.net hvor de har ALLE php\'s functions!
Avatar billede realone Nybegynder
16. februar 2001 - 19:32 #3
razmuz .. Ja, men den er jo ikke særlig lang, der står ikke engang det, der stod på Webcafe.dk!
Avatar billede realone Nybegynder
16. februar 2001 - 19:34 #4
Altså netcoders.dk...    :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. februar 2001 - 19:35 #5
16. februar 2001 - 19:44 #6
du kan også købe et IDG hæfte kig her.... de er altså gode hvis man er nybegynder... http://www.idgforlag.dk/ i søge feltet skriver du PHP i rulepanelet vælger du Indhold...
Avatar billede lojmann Nybegynder
16. februar 2001 - 20:08 #7
Avatar billede bacce Nybegynder
16. februar 2001 - 20:49 #8
http://www.webcafe.dk har oxo nogle udemærkede danske artikler

Bacce
Avatar billede jd Nybegynder
16. februar 2001 - 21:29 #9
Avatar billede webson Nybegynder
16. februar 2001 - 21:32 #10
Avatar billede geko Nybegynder
16. februar 2001 - 21:55 #11
idgforlag.dk er lige stedet, men du kan jo lige så godt slippe for portoen og gå ned til din lokale bladpusher og købe hæftet, det hedder \"Start på PHP\" og koster 69,- for en 75 sider med en solid introduktion (hvis jeg selv skal sige det =) )
Avatar billede saubermacher Nybegynder
17. februar 2001 - 00:07 #12
jeg laver lige et indlæg - så bliver det lettere at finde stedet igen...

Mange nyttige ting og jeg :-)
Avatar billede muddi Praktikant
01. juli 2001 - 21:43 #13
Geko >>> \"Start på PHP\" er genial... Den har sat mig godt ind i PHP. Mange taknemmelige skulderklap til dig! :o)