Avatar billede sykonia Nybegynder
01. juni 2004 - 16:24 Der er 2 kommentarer

Aplying Computer Settings - Går ikke videre?

Hej eksperter..
Min server booter fint op i start frekvensen..
Og den går også fint forbi "Windows is Starting Up...", Preparing network connections..." men når det kommer til Aplyning Computer Settings..." går den ikke videre..

Nogen der har en ide?
Avatar billede sykonia Nybegynder
01. juni 2004 - 16:26 #1
Jeg kører 2003 SBS
Avatar billede danisher Nybegynder
20. juni 2004 - 18:14 #2
Går den ikke videre, eller tager det bare rigtig lang tid?

Det lyder mest som om at der ikke er sat DNS server op? Hvordan funger netværket? Via DHCP eller hvad? DHCP serveren, skulle gerne stille serveren som primær DNS, og serveren skal så forwarde DNS queries videre, hvis man f.eks. skal på nettet...

Håber det hjælper!

Mvh