Avatar billede djskater Nybegynder
01. juni 2004 - 14:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mangler Inspiration til min Hjemmeside?

Ja... Jeg vil bare spørge om der er nogle af jer der kan give mig noget inspiration til min hjemmeside
www.djskater.dk

-Nogle sider med ideer eller noget
-Bare skrive noget til mig
Avatar billede cmol Nybegynder
01. juni 2004 - 14:42 #1
Hey....

Du kunne evt. lave et forum så dine gæste kunne diskutere lp på din site...

Hygge

Cmol
Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. juni 2004 - 15:34 #2
Sikke meget du har fået lavet *GG*
er dt noget med at stå på skateboard? hvis det er så er et forum (som cmol siger) en god idé! man kan diskutere skate spots i hele DK, ligesom på mnl.dk (skateshoppen manual's hjemmeside)

hvis det er noget med at skate SKAL man have tutorials til at lave forskellige tricks!!! hvis du er god til at skate er det vel nemt at lave sådan en ;-)

eller du kan finde nogle på nettet, samt nogle instruktions videoer.

jeg kan stærkt anbefale transworldskatebording.com (bare skriv "skateboarding.com" den redirecter dig.)

siden er spækket med billeder, videoer, tutorials og meget mere.

HÅBER DEN HAR NOGET MED SKATEBOARDING AT GØRE LOL!
HASH
Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. juni 2004 - 15:34 #3
ups... Linkin Park zry lol
Avatar billede djskater Nybegynder
02. juni 2004 - 14:39 #4
Ja... det vil jeg gøre men jeg mangler stadig mere jeg kan ikk finde på flere ting
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:04 #5
hvis det er skating så tjek:

www.tacky.dk
www.tacky.nu
www.tacky.se
Der er spotguides, tricktips, artikler om skatearrangementer, interviews med skaters osv.

Er det noget med dj så tjek www.djz.dk
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:04 #6
svar
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:06 #7
og nu skal du se at få de mp3-filer væk!!!
Du kan få ret så stor bøde pga. den side http://www.djskater.dk/sites/lpmusic.htm
Avatar billede djskater Nybegynder
04. juni 2004 - 16:01 #8
Til darkstylerdk:

Jeg må godt have de filer... MP3 filerne...
det siger min host ihvertfald at jeg godt må...
Avatar billede zen0r Nybegynder
05. juni 2004 - 12:33 #9
ang, mp3'erne så er det ret alvorligt og død ulovligt så væk med dem inden du blir knaldet. ang, design så vil jeg mene at sitet er en lille tak for kedelig, meget firkantet, flere runde former så er den der!
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
07. juni 2004 - 11:34 #10
din host mener vel at du godt må have LOVLIGE mp3er liggende til download. Men dem der er kar beskyttet af copyright-lovgivning
Avatar billede djskater Nybegynder
07. juni 2004 - 17:00 #11
Til darkstylerdk:

Ja.. Men jeg må altså godt og far det andet så er det jo bare niogle links til en anden side....