Avatar billede bendover Nybegynder
01. juni 2004 - 14:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Switch og CC

Hej med jer.
Nu har jeg købt en 5-ports switch fra Zyxel.
Jeg har 2 pc'ere og router fra cc. Skal jeg bare tage rj-45 fra router og sætte i port 1, og pc'erne i port 2 og 3?
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
01. juni 2004 - 14:08 #1
Jeg mener at den skal i Uplink, hvis du har et såden (Det hænger nogle gane sammen med port 1 ller 5, men der skulle stå Uplink.

Du kan ikke ødelægge noget (med mindre du bruger vold), så bare årøv dig frem ;-)

/Wizkid
Avatar billede bendover Nybegynder
01. juni 2004 - 14:18 #2
Tak. Der står ingenting ved nogle af portene, andet end 1-5. Manualen siger heller ingenting. SKal jeg bare gå ud fra at de alle kan forbindes til internetforbindelsen?
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
01. juni 2004 - 14:19 #3
prøv det ;-), som skrevet, så kan du ikke ødelægge noget ;-)
Avatar billede freespace Nybegynder
01. juni 2004 - 19:33 #4
Nyrer switche finder som regl selv ud af om der skal bruges uplink eller alm.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
03. august 2004 - 13:17 #5
har du fundet en løsning?
Avatar billede bendover Nybegynder
03. august 2004 - 13:38 #6
Jep, tak for hjælpen ;-)
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
03. august 2004 - 13:55 #7
dvsl ;-) Bare husk at lukke spørgsmålene ;-)