Avatar billede helmutlotti Nybegynder
31. maj 2004 - 18:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genopretning af slettet mappe?

Har lige slettet mappen med mine private mails i Outlook. Jeg troede jeg slettede en virusfil, men cursoren havde jeg åbenbart flyttet så den markerede min "private mails" mappe. Jeg slettede den permenent :-(

Kan den overhovedet genoprettes ?

Lotti
Avatar billede serverservice Praktikant
31. maj 2004 - 18:34 #1
Avatar billede acomma Nybegynder
31. maj 2004 - 18:35 #2
Du kan evt. indlæse din PST.fil hvis du har taget backup. Filer - importer - vælg .pst - vælg filen på harddisken - importer - slet dubletter.

så er din indbakke samt subdirs indlæst igen.
Avatar billede serverservice Praktikant
31. maj 2004 - 18:41 #3
outlook.pst ligger pr default i:
\Documents and Settings\brugernavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Du skal kunne se alle filer i mappeindstillinger for at se den