Avatar billede shortcut4x4 Nybegynder
31. maj 2004 - 16:28 Der er 6 kommentarer

netværk virker ikke??

hvorfor kan jeg ikke få mit netværk til at virke??? ingen af mine 3 maskiner kan se hinanden de køre alle xp den siger at jeg ikke har rettigheder til denne funktion når jegtrykker på vil netværk??? mvh john
Avatar billede m_els Nybegynder
31. maj 2004 - 16:38 #1
har du prøvet at søge efter de andre computere?
Avatar billede shortcut4x4 Nybegynder
31. maj 2004 - 16:39 #2
ja men ingen resultat
Avatar billede m_els Nybegynder
31. maj 2004 - 16:41 #3
har du prøvet at installere ipx protokol?
Avatar billede shortcut4x4 Nybegynder
31. maj 2004 - 16:43 #4
kikker lige
Avatar billede kenp Novice
31. maj 2004 - 16:45 #5
og hvad har du ændret siden dine andre spøgsmål hvor du bruger en router!
Avatar billede stefanoj Nybegynder
01. juni 2004 - 15:26 #6
du skal ind under kontolpanel\administation\lokale sikkerhedpolitikker. Derinde kan du ændre lokale sikkerhedspolitikker bl.a. tillade gæste computerer at komme ind på din comp. Du kan også ændre brugerrettigheder. prøv at rode lidt med det.