Avatar billede anakindk Nybegynder
31. maj 2004 - 12:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Eksperten og Spam i Danmark 2004

Hej,

Er dette ikke lidt af en modsigelse i sig selv
http://anakin.dk/ftp/eksperten.jpg

I udsender en mail om spam i Danmark, og her viser jeg hvor mange gange jeg modtager den, og yderligere 5 gange efter dette billede blev taget ?!?

Hvad skyldes det?
Avatar billede fcs Novice
31. maj 2004 - 12:54 #1
Du deltager vel i det spørgsmål som emailen drejer sig om? Derfor modtager du en mail hver gang der sker noget i spørgsmålet. I disse mails er der reklamer hvis man ikke er pro-bruger og har fravalgt reklamerne.

Hygge

FCS
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2004 - 13:21 #2
fjern krydset i Abonner og tryk Send, så modtager du ikke flere mails fra tråden.

Reklamer, tja jeg har været Pro siden fænomenet dukkede op, efter den sidste omgang nedbrud af Eksperten får jeg reklamer i toppen, ved ikke hvorfor.
Avatar billede mat Nybegynder
31. maj 2004 - 13:25 #3
retaxes > har den reklame ikke været der siden seneste version af eksperten? Admin sagde ihvertfald, ved launch, at topreklamen ville blive der, også for pro´er?
Avatar billede popsy Novice
31. maj 2004 - 13:27 #4
jeg har den ikke. (Altså hvis vi snakker mail)
Avatar billede norbert Nybegynder
31. maj 2004 - 13:27 #5
Der er ingen reklamer i min post fra E. Og jeg er pro.
Norbert :-)
Avatar billede mat Nybegynder
31. maj 2004 - 13:31 #6
nåeh ups, jeg tænkte på sitet, sorry  :S

(jeg tjekker aldrig mails fra eksperten)
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2004 - 13:50 #7
det må så være en fejl at jeg ikke er Pro mere, mon det bliver rettet?
Avatar billede popsy Novice
31. maj 2004 - 13:52 #8
Avatar billede norbert Nybegynder
31. maj 2004 - 13:54 #9
Du skal nok ind i din opsætning igen, det skulle jeg, såvidt jeg husker.
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2004 - 14:49 #10
ja, der er et sted hvor man kan bestemme om man vil ha' reklamer i toppen, i i siden eller i bunden, ingen af dem er krydset af.
Jeg må lige kigge på opsætningen igen.
Avatar billede anakindk Nybegynder
07. juni 2004 - 13:35 #11
Hej,

Tak for alle jeres svar. Til Norbert: jeg er ikke pro bruger, og bliver det heller ikke, det strider imod min politik først at betale for internet, og derefter betale for at surfe.

Som tillæg til mat: Jeg var ikke klar over at man blev bombarderet med mails herfra (1 mail pr. svar) så jeg skiftede adressen til en af mine ofir, nogen kan mene det er useriøst.

Til Eksperten: Kun I ikke opdatere smtp således at man fik en mail hvis der var et nyt svar, og herefter ingen før man logger ind?
Jeg finder det på grænsen af spam at man modtager en mail for hvert svar, der lå 10 mails i ofir-boksen bare for denne tråd, og deltager man i bare 8-10 debatter kan det hurtigt udvikle sig til noget der grænser op til mailbombing..
Avatar billede mat Nybegynder
07. juni 2004 - 13:55 #12
Regel nummer 1: Sørg altid for at fjerne fluebenet i "Abonnér" inden du submitter.

Regel nummer 2: Lad være med at abonnere på nogen kategorier.

På den måde får du kun mails fra dine egne oprettede spørgsmål og når dine svar accepteres. De indstillinger giver ihvertfald ikke mig et bombardement :)

mvh mat
Avatar billede fcs Novice
07. juni 2004 - 13:57 #13
Eller: Gå ind under "konto" - "indstillinger" og sæt hak i "Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.!" Så skulle det være løst....
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2004 - 02:35 #14
Husk at lukke spørgsmålet igen :)
Avatar billede anakindk Nybegynder
05. august 2004 - 02:15 #15
Kommentar: fcs 07/06-2004 13:57:20
Eller: Gå ind under "konto" - "indstillinger" og sæt hak i "Send kun én E-mail til mig..

Jeg kan ikke sætte flueben i noget som helst :( men lad mig bare modtage en mail hver gang på ofir, jeg kigger den sjældent :)

Svar på fcs´ første svar, jeg har ikke abbonneret på det spørgsmål før nu, og der modtog jeg alligevel mails i stor stil.