Avatar billede soccoro Nybegynder
31. maj 2004 - 10:25 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Stabil webhosting til stort projekt

Hejsa,

jeg står overfor at skulle opbygge en større portal, og søger i den forbindelse et godt webhotel. Der skal selvfølgelig være mulighed for PHP, mySQL, tages daglig backup, administration af subdomæner, e-mails og alt det der.

Det skal være i den bedre ende og have en MEGET lav nedetid. Prisen betyder ikke så meget, så længe den er nogenlunde fornuftig og realistisk.

Er det noget folket kan hjælpe med? Hvad skal jeg vælge?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 10:26 #1
>Prisen betyder ikke så meget, så længe den er nogenlunde fornuftig og realistisk.
Det er jo så lidt relativt. Hvor meget regner du med ca. at skulle ofre om måneden?
Avatar billede acomma Nybegynder
31. maj 2004 - 10:32 #2
Hej Soccoro,
Du er velkommen til at kontakte mig direkte på MSN eller e-mail eller se nærmere på : webhoteller: http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/webhotel/ eller servere: http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/serverhosting/leje_koeb_servere/
Avatar billede soccoro Nybegynder
31. maj 2004 - 10:33 #3
schulze: har ikke sat mig nogen fast max pris, da jeg ikke har den store viden om sådanne priser, men når jeg ser en pris på et webhotel, så er jeg nogenlunde i stand til at vurdere, om det er noget jeg vil betale for!
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 10:35 #4
http://www.moduleweb.net har jeg stor positiv erfaring med.
Avatar billede 2c Nybegynder
31. maj 2004 - 11:58 #5
måske kan dir a/s friste. http://www.dir.dk/Produkter/WebHotel.aspx

De er dyre, men gode.
Avatar billede locmusic Nybegynder
31. maj 2004 - 12:18 #6
hostingsuite.dk har jeg været meget tilfreds med. De er i hvert fald stabile!
Avatar billede giang Nybegynder
31. maj 2004 - 17:43 #7
Du kan også prøve at kigge på www.webhostpriser.dk
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
01. juni 2004 - 09:43 #8
prøv www.rackserv.com. de har suverænt stabile linier/servere og rimelige priser.. :-)  og evt. www.scannet.dk
Avatar billede fjammi Nybegynder
02. juni 2004 - 17:10 #9
http://www.wannafind.dk  - Har kun haft gode erfaringer med dem i den jeg har haft min side hosted hos dem. Let administration af subdomæner..
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. juni 2004 - 13:10 #10
www.Wannafinddk www.Dandomain.dk www.Scannet.dk www.Concor.dk vil jeg sige er kvalitetsudbydere men jeg er hos concor og synes de giver mest for pengene.
Avatar billede tech4me Nybegynder
21. juni 2004 - 14:48 #11