Avatar billede wolsmann Nybegynder
30. maj 2004 - 22:53 Der er 2 kommentarer

Radeon 9800 XT Overdrive feature ?

Jeg har købt et Asus Radeon 9800 XT for en par måneder siden og har prøvede utallige driver (også den sidste ny CATALYST 4,5),
men lige meget hvad for en driver jeg prøver er faneblad/feature ”Overdrive” ikke med.
Er der nogle der kender til dette problem ?
Avatar billede wolsmann Nybegynder
31. maj 2004 - 11:54 #1
D**n de bøsserøve, jeg er færdig med asus og deres lorte Smart Doctor.
Er der nogle det vil købe et Asus A9800-XT, det er billigt ?

Q => I have Asus A9800/XT/TVD. After reading that ATi drivers includs a "Overdrive" feature that would allow me to overclock my cards GPU while in 3-D applications from Tom's Hardware, I can't get this feature to work?on my Asus card.
What am I doing wrong?

A => Asus has elected to use Asus Smart Doctor tool to handle the overclocking function of our ATi based cards.? This feature will allow you have?even greater overclocking options.? This feature is applicable for 9800/XT/TVD and?9600/XT/TVD, but not on the 9600/SE or 9200/SE.
Avatar billede adam0053 Nybegynder
14. juni 2004 - 15:03 #2
hvad så med ikke asus kort? hvor er overdriven så henne