Avatar billede mr-super Nybegynder
30. maj 2004 - 22:09 Der er 8 kommentarer

Windows XP Prof. (dell)

Hej, da min computer var i stykker, ville jeg formatere. Jeg tog op til min onkel, og lånte hans Windows xp proffesionel (GEN-installeringen af windows) fra dell
Da jeg så var færdig osv, og var inde i windows skulle jeg bruge en CD-key (Aktiverings kode), jeg tastede den, og der stod forkert cdkey. Den siger ligenu jeg har 30 dage til at aktiver den. Nogle der vil give mig en aktiverings kode til windows XP prof? eller en der giver mig links til en cd-key ?

//Super-mr
Avatar billede lap Nybegynder
30. maj 2004 - 22:11 #1
ulovligt spørgsmål - luk venligst spørgsmålet
Avatar billede fromsej Praktikant
30. maj 2004 - 22:12 #2
www.microsoft.dk de vil gerne sælge dig en licens.
Avatar billede mr-super Nybegynder
30. maj 2004 - 22:14 #3
~ Det da ikke ulovligt.?
Avatar billede lap Nybegynder
30. maj 2004 - 22:16 #4
spørgsmålet er ulovligt jævnfør ekspertens regler:

1:
16: spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.
Avatar billede mr-super Nybegynder
30. maj 2004 - 22:17 #5
Jamen, hvad skal jeg så gører ? :'(
Avatar billede lap Nybegynder
30. maj 2004 - 22:19 #6
Enten købe en licens eller bruge den, som du allerede har købt. Bill Gates er træt af personer, som ikke gider betale for hans (og Microsoft's) software.

Hvis du havde en lovlig XPpro kopi på din maskine tidligere, så kan du jo bare bruge den nøgle.
Avatar billede mr-super Nybegynder
30. maj 2004 - 22:20 #7
Ja, den har jeg jo.. Men cd-keyen vil ikke virke..
Avatar billede lap Nybegynder
30. maj 2004 - 22:21 #8
hvis den er til XPpro, så ringer du til Microsoft og forklarer situationen - så hjælper de dig igennem registreringen - jeg har snakket med dem flere gange - og de er meget hjælpsomme (seriøst) - selvom de måske taler en svensk udgave af dansk :-)