Avatar billede johan61771747 Nybegynder
30. maj 2004 - 19:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

har fået virus

har fået 2 stk viru der hedder w32.hllw.gaobot.gen deres fil navne er system.exe den anden er winhlpp32.exe.
hvordan får jeg dem væk..????
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2004 - 19:53 #1
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2004 - 19:54 #2
Eller Panda som også er en online scanning http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Avatar billede johan61771747 Nybegynder
30. maj 2004 - 20:03 #3
tak nu er de væk
Avatar billede bredker Nybegynder
30. maj 2004 - 20:03 #4
dem får du nok ikke væk med en onlinescanning

Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede bredker Nybegynder
30. maj 2004 - 20:04 #5
så var du ret heldig
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 11:22 #6
Du skal huske at lukke spørgsmålet. Hvis du var tilfreds med mit svar og det stadig er tilfældet at dine vira er væk, skal du markere mit navn og trykke på accepter knappen.