Avatar billede fhol Nybegynder
16. februar 2001 - 15:47 Der er 6 kommentarer

archicad??

hvem kender archicad - er det godt til 3D?
Avatar billede arcihd Nybegynder
17. februar 2001 - 15:30 #1
15 point hmmmmm ikke meget men hvad.......
Jeg kender det særdeles godt. Archicad er godt program til arkitektur og lidt design. Virker afsindigt godt i samarbejde med 3d studio max
vh morten
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
22. februar 2001 - 17:47 #2
Archicad er et bygge program til lave 3D bygninger og lidt i stil af 3D Studio Max for du skal ikke tegning selv bare skrive nogle tal

Lavet men et hus kan men hurtig få 2d tegninger for det kan få programme til at gøre det er smadt men det lyder godt, fedt osv... men det er et svært program hvis man ikke har en Danske manual og det tro jeg ikke findes hvis det gør så bliver jeg glad og vil vide hvor.

Jeg fik engang ca 2 timer udervisning af en mand der sagde der kom ud på Roskilde Teknisk Skole og på stod at ArchiCAD var det bedste program man kun ønske sig og autocad kunne vi lige så godt smide ud i skalde spanden det lyd fedt og det så også let ud når han viste hvad det kunne men jeg fik så en version af ArchiCAD og jeg kun ikke finde ud af en skid så hvis du kan skaffe en manual til archiCAD er det godt og så er jeg mere interesser
Avatar billede arcihd Nybegynder
22. februar 2001 - 21:23 #3
æææh fox kan jeg ikke lige få din email så skal jeg nok kontakte dig ang. en manual
vh morten
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
22. februar 2001 - 21:33 #4
Arcihd > du kan skrive til 29722171@telmore.dk Tak på forhånd
Avatar billede doessing Nybegynder
26. februar 2001 - 21:50 #5
archicad ??  Nej nej.
Programmet er bygget op omkring en masse standarder man så selv stille til, men det er ikke godt til virkelig at tegne 3d med.
Du skal anskaffe dig AutoCAD2000 hvis du vil have helt frie hænder / Nåja 3DstudioMAX er selvfølgelig også et super program, men det kender jeg ikke så indgående selv.
AutoCAD2000 skulle di i øvrigt ikke have de store problemer med at komme i nærheden af på nettet.
Avatar billede doessing Nybegynder
02. juli 2002 - 18:47 #6
Og hvad med at acceptere et svar ?? ;-)