Avatar billede daahl Nybegynder
30. maj 2004 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Internet sider kan ikke åbnes

Hey.

Når jeg prøver at åbne nogle hjemmesider - f.eks. Eb.dk popper der en 'advarselsboks' frem hvor der står:

Internetsiden http://www.ekstrabladet.dk kunne ikke åbnes
handlingen er afbrudt..

Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det ?!

På forhånd tak..

Dahl
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. maj 2004 - 19:51 #1
evt. sætte din sikkerhed for browseren ned..?
dobbeltklik på klobus ikonet i statuslinjen.
Avatar billede haverslev Novice
30. maj 2004 - 19:53 #2
Det kan der være en del årsager til, bl.a Annonceblokering i Norton firewall, for højt sat sikkerhedsniveau i Norton, ikke tiladt cookies, manglende java / microsoft VM.
http://www.java.com/en/index.jsp
http://www.tipchannel.dk/tema/sikkerhedsopdate_microsoftVM/opdate_microsoftVM1.htm
Hvis du f.eks har Norton internet security 2003, dobbelt klik på "globus" ved uret.
Klik på annonceblokering, klik på konfigurer, fjern fluben fra "aktiver annonceblokering, klik OK.
(denne har stor indflydelse på hvordan sider vises på nettet)
Tillad cookies: Klik på Funktioner i IE, klik på internetinstillinger, midt på faneblader: midlertidige internetfiler, klik på indstillinger og sæt prik i automatisk ( hvis det er det du ønsker)
Avatar billede curtr Nybegynder
02. juni 2004 - 17:47 #3
java / microsoft VM. er der ikke noget med at det ikke kan/må køre på Windows XP eller kan man gøre det alligevel eller omgå det på eller anden måde. Curt
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 17:24 #4
hvis du fandt ud af det..hvad var løsningen..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 17:25 #5
det kan også være macromedia..?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 00:00 #6
takker..