Avatar billede claus1 Nybegynder
30. maj 2004 - 11:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"No buffer space available" problem..

Har pludselig fået en underligt problem med at mine programmer siger "No buffer space available".

Det kommer som regel ca. 2-3 dage efter jeg har startet maskinen, og ligepludselig kommer det bare, og så bliver jeg smidt af alt hvad der har med internettet at gøre..
- Og så er der ikke andet at gøre, end at genstarte..

Har moslet lidt rundt på google, men kan ikke rigtig finde et svar på det, andet end at det vist er noget med TCP/IP måske..
Har prøvet at formatere dyret, men lige lidt hjælper det..

Det har ikke været et problem før. :/
Problemet er det samme i win2k og winxp..
Avatar billede cp1 Nybegynder
30. maj 2004 - 12:54 #1
dette er hvad jeg har kunne finde hos microsoft http://search.microsoft.com/search/results.aspx?view=en-us&st=b&na=82&qu=buffer+space , og det er ikke videre opløftende...
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. maj 2004 - 13:43 #2
Tænker på, har du henet den opdatering på microsoft ang. buffer overflow?
Langskud - JA
Avatar billede serverservice Praktikant
30. maj 2004 - 14:33 #3
http://www.memtest86.com/ start med at teste dine ram.
Hvor meget ram har du egentlig? hvad er indstillingerne for pagefilen?højreklikker på denne computer på skrivebordet -egenskaber- avanceret-ydeevne indstillinger-avanceret
Avatar billede claus1 Nybegynder
30. maj 2004 - 14:58 #4
magictouch > Jep.. Opdateringerne skulle være iorden..

dannyboyd > Prøver lige.. TROR nemlig at mine RAM er lidt i stykker.. Den kommer af og til med en fejl.. :/
Avatar billede claus1 Nybegynder
29. august 2006 - 12:07 #5
...
Avatar billede serverservice Praktikant
29. august 2006 - 14:26 #6
hvad blev konklusionen ?