Avatar billede jafar21 Nybegynder
29. maj 2004 - 18:44 Der er 5 kommentarer

fn taster på bærbar computer

jeg har et problem med mine fn taster på min computer (bærbar pc) det er at fn tasten er aktiveret og jeg ved ikke hvordan man slår dem fra det er en acer!
Avatar billede nopsen Ekspert
29. maj 2004 - 21:24 #1
hvilken model er det? har du kigget i manualen?
Avatar billede kenp Novice
29. maj 2004 - 22:43 #2
FN tasken er kun aktiv når du holder den nede! (ellers tryk på den igen)
Avatar billede ferdinand.k Mester
29. maj 2004 - 22:48 #3
Jeg ved at på nogle IBM modeller er der ligesom en Caps-lock til FN funktionerne... Dette betyder at hvis du f.eks trykker på FN tasten, og F15 eller lign, så fungere alle FN tasterne, indtil du taster samme kombination igen... Kan det være noget i den stil der er sket?!
Avatar billede ferdinand.k Mester
29. maj 2004 - 22:49 #4
Er der en illustration med grøn eller blå på nogle af F-tasterne der har noget med FN-tasten at gøre?!
Avatar billede malena Nybegynder
30. august 2009 - 13:23 #5
Hejsa
Igår fik jeg en samsung nc10 i gave og skulle lære den at kende og fik straks samme problem med fn knappen jeg ved ikke hvad jeg havde gjort...
men nu fandt jeg ud af at når jeg trykkede på f11 eller f12 samtidigt med fn blev det hele opløst og nu kan jeg skrive normalt igen(kan ikke huske hvilke af de to for jeg prøvede lidt af hvert i desparation)
på mit tastertur på f11 og f12 er der blå symboler der ligner låse så prøv gerne noget af disse kombinationer hvis dit tastatur ser ud lige sådan
god fornøjelse