Avatar billede pr1nsen Nybegynder
29. maj 2004 - 16:29 Der er 7 kommentarer

underlig form for "hak"

hejsa

her på det senere, får jeg pludselig nogle voldsomme spikelags, de opstår primært når jeg starter et spil op, så kommer de kort tid efter

spikelagsne kommer hvert 1-2sekund indtil reboot

har ingen anelse om hvad der kunne fremstøde de problemer, håber i kan hjælpe mig

mobo; a7vx8-x
gfx; radeon9800 pro ice-q
ram; 1024ddr pc3200
hdd; 2 * 120gb 7200rpm (seagate/hitachi)
cdrom; 50x
dvdbrænder; 4x
psu; 300watt
Avatar billede popsy Novice
29. maj 2004 - 16:36 #1
Hmm, umiddelbart har jeg ikke nogen ideer, bortset fra at du måske burde overveje en større psu.

Hvilken cpu har du?
Avatar billede pr1nsen Nybegynder
29. maj 2004 - 16:38 #2
ups, amd 2600+

først troede jeg det var pga varmen, men min cpu er 41° og mobo 37°
Avatar billede popsy Novice
29. maj 2004 - 16:52 #3
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2764  Måske kan du bruge den her til at regne nogenlunde ud om din psu er stor nok.

Varme lyder ikke til at være et problem.
Avatar billede wolfborn Nybegynder
29. maj 2004 - 17:16 #4
Har du tjekket om du har nogle programmer til at køre i baggrunden.... Jeg har nemlig selv prøvet et problem med nogle programmer som forstyrrede når jeg spillede.

Du siger dog at det er primært når du spiller, hvilket jo kunne tyde på en fejl med grafikkortet. Jeg har hørt om mennesker som har haft problemer med radeon, prøv evt. med nogle nye drivere til kortet.
Avatar billede pr1nsen Nybegynder
29. maj 2004 - 20:31 #5
jeg har hentet den nyeste version til grafik koretet, inde fra ati.com, har lige formateret, det hjalp intet :(
Avatar billede pr1nsen Nybegynder
29. maj 2004 - 22:21 #6
har lige slået min ene hdd fra, det ser ud til at virke nu, den hdd må jeg hellere få fikset :)
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2004 - 02:37 #7
Har du fundet en løsning på problemet?
Smider et svar i tilfælde af at mine input kunne bruges :)