Avatar billede sarcar Praktikant
29. maj 2004 - 15:02 Der er 8 kommentarer og
7 løsninger

Forslag til email-adresse søges

Jeg er så heldig at have fået en invitation til en betatestkonto hos gmail. Men nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal kalde den. Det er jo en stor konto (1 GB) så det skulle gerne være en adresse der holdt lidt og som jeg bliver glad for. Kavene er, at der er mindst 6 bogstaver.

Mit navn er Knut Robert Nägele (evt. Naegele)

Knut, robert, naegele er optagede. knaegele er jeg ikke så meget for, fordi jeg så altid skal forklare stavemåden. Er der nogen forslag? Hvis det er sejt nok behøver det ikke at indeholde mit navn.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
29. maj 2004 - 15:36 #1
hvad med KnutRobert@...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
29. maj 2004 - 15:37 #2
eller nobert@
eller KTRT@ (start- og slut bogstaver i for- og efternavn)
eller nuro@
Avatar billede sarcar Praktikant
29. maj 2004 - 17:06 #3
Slet ikke dårlige forslag. Det er navnespekulationer jeg aldrig selv har været ude i. De sidste to forslag kan desværre ikke bruges fordi gmail kræver mindst 6 bogstaver.
Jeg lader lige spørgsmålet hænge i fald der kommer andre forslag.
Avatar billede hansjr Nybegynder
29. maj 2004 - 19:06 #4
knuron@-----etforslag
Avatar billede nico26 Nybegynder
29. maj 2004 - 19:34 #5
ruben_knogletärte@
Avatar billede cygnet Praktikant
30. maj 2004 - 10:23 #6
tilspam@gmail.com ville jeg kalde den.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. maj 2004 - 23:14 #7
knut_r@
knutrn@
k_robert@
knut_robert@
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. maj 2004 - 23:17 #8
knut_robert_naegele
knut_naegele
Avatar billede edron Nybegynder
31. maj 2004 - 01:35 #9
RobertGele@
Avatar billede edron Nybegynder
31. maj 2004 - 01:39 #10
eller lidt fransk-agtigt:

leKnutRobert@
leunRobert@
Avatar billede edron Nybegynder
31. maj 2004 - 01:43 #11
leRobert@
Avatar billede hansjr Nybegynder
31. maj 2004 - 12:22 #12
knuron_gele@
Avatar billede apoze Nybegynder
31. maj 2004 - 12:57 #13
Hvad med at bruge dine forbogstaver?
KRN@
(ved godt at minimum er 6, be creative then)

Ville personligt gøre det på den måde da det er let at huske og giver mening.
Avatar billede fxj Juniormester
31. maj 2004 - 20:39 #14
kurona@
qberta@
toknut@
gigamail@
Avatar billede sarcar Praktikant
01. juni 2004 - 02:46 #15
Tak for forslagene, som har været inspirerende. Måske kommer jeg en gang ti lat bruge nogle til at navngive et firma en gang....

Jeg valgte at kalde kontoen for dialog fordi det er kort, fortåeligt og udtrykker det en emailkonto kan bruges til. Til gengæld er der ikke så meget personligt over den. Men det må jeg så leve med.