Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 13:36 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Bannersystem

Hej
Er der en der sidder med et PHP bannerscript?? Og som vil hjælpe mig med at lægge det ud (er det ikke specielt at ligge php sider ud?).
Det skal have et saminsystem, så jeg kan tilføje/fjerne bannere, læse hits + visninger mm?
Det ville være MEGET lækkert!
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 13:38 #1
Samin = admin
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 13:45 #2
Kan jeg evt. selv bare uploade filerne som var det alm html filer?
Serveren understøtter PHP Mysql.
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
16. februar 2001 - 13:49 #3
Jeg faldt over det her på netcoders.dk
Jeg har ikke prøvet det, og admin del er der vistnok ikke noget af, men det er da et bannersystem:
http://netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&id=1072&tech_id=2
Avatar billede simit Nybegynder
16. februar 2001 - 13:50 #4
du kan finde php script her http://www.hotscript og deriblandt er der 100% sikkert et banner system.

du skal bare uploade php filerne til dit webhotel.
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 13:53 #5
simit hvad mere end Hotscript - hvad ender adressen på?
Avatar billede simit Nybegynder
16. februar 2001 - 13:56 #6
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:01 #7
Der er ikke en der vil gå et skridt yderligere og hjælpe mig lidt mere på vej. - Jeg har aldrig arbejdet med php. Evt. anbefale et script direkte, som jeg (hvis det er så simpelt) kan uploade til min Php Mysgl server.
Det ville være mægtigt med et admin system, så man kan tilføje/fjerne bannere online + statistik for hits og bannervisninger
Avatar billede Kengun Praktikant
16. februar 2001 - 14:18 #8
Jeg er bare en \"lytter\" :-)
16. februar 2001 - 14:20 #9
du kan også tjekke denne hjemmeside de tilbyder banner system www.eads.dk
men der er et lille minus ved siden du skal også hvise nogen af deres bannere men de kommer kun hver 10 gang eller sådan noget... men prøv det..
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2001 - 14:20 #10
Jeg har et.. bare i asp, så hvis i ikke finder et, kan det evt. bruges
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2001 - 14:21 #11
Hvis det bannerswpa? så prøv www.bannerswaps.dk
Avatar billede kenneth_ Nybegynder
16. februar 2001 - 14:23 #12
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:26 #13
Nej jeg kunne godt tænke mig mit eget....;>
Kan banneret man kan få her:
http://netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&id=1072&tech_id=2
tælle hits og sidevisninger? Der er lidt er minimumskriterie til systemet...Ellers kunne jeg jo bare benytte refresh funktionen. Derudover kunne jeg godt få scriptet (jf. link) til at virke.
Er det ikke nogen der har et system i ærmet?
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:28 #14
Det skal ikke være tradedoubler el. andre af de der affilliate programmer.
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:28 #15
...og helst i php (evt. mysql)!
Avatar billede bacce Nybegynder
16. februar 2001 - 14:30 #16
hvis du har icq så prøv at kontakte mig på 20220227 så finder vi skam lige en hurtig løsning på problemet ???

Bacce
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2001 - 14:31 #17
Okey key..
Men hvis du ikke finder et i php, har jeg et i asp, der kan:

*Totalfremvisning
Antallet af fremvisninger kunden alt ialt har betalt

*Klik
Antallet af klik der ialt har været på kundens banner

*Klikidag
Antallet af klik der idag har været på kundens banner

*Vist
Antallet af gange kundens banner har været vist ialt

*Vistidag
Antallet af gange kundens banner har været vist idag

*Hvornår skal banneret fremvises
Kunden kan vælge 2 fremvisningsmåder: Altid og Fasttid. Står den til altid vil kundens banner kunne blive vist hele døgnet alle ugens dage. Står den til fasttid kan kunden selv bestemme hvornår Deres banner skal fremvises. Banneret kan derfor kun blive vist på bestemte tidspunkter.

*Ugedag
Hvis kunden har sat sin fremvisning af banneret til fasttid er dette en oversigt over hvilke ugedage banneret skal blive vist

*Banneret´s starttid (timer)
Timetallet for hvornår kundens banner må startes med at blive vist

*Banneret´s starttid (minutter)
Minuttallet for hvornår kundens banner må startes med at blive vist

*Banneret´s sluttid (timer)
Timetallet for hvornår kundens banner slutter med at blive vist

*Banneret´s sluttid (minutter)
Minuttallet for hvornår banner slutter med at blive vist
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:35 #18
Jeg kan ikke umiddelbart finde den funktion hvor man tilføjer/finder nye pers. (har lige fået ny ICQ) - men du kan da få mit navn og så kan du lige søge efter mig:
Erling Fisker
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2001 - 14:36 #19
Næsten Nederst \"add/invite Users\"
4. nederst
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:39 #20
Ja - sådan så det også ud på min tidl. ICQ - men jeg hare lige fået den opgraderet og kan nu ikke venstreklikke på den - dybt mærkeligt.
Men jeg kan dog stadig højre klikke - hvorefter en lille menu popper up!
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:41 #21
Men ingen hedder Add users´....
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2001 - 14:42 #22
Hmm.,.. mindre mystisk *ss*
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 14:42 #23
Mit ICQ er :
gider du ikke kontakte mig så BACCE ???
-please
Avatar billede lojmann Nybegynder
16. februar 2001 - 15:26 #24
Avatar billede bacce Nybegynder
16. februar 2001 - 18:49 #25
Done nu kører det

Bacce
Avatar billede sux Nybegynder
16. februar 2001 - 18:50 #26
FINO!!!!!!!!