Avatar billede docm Nybegynder
29. maj 2004 - 11:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind.

Efter at have "kigget" på netværksindstillingerne i XP, og genstartet computeren, kan jeg ikke logge ind igen.
Jeg mistænker lidt, at der er foretaget ændringer, men jeg har ikke bevidst lavet nogen.
Xp spørger om jeg er sikker på brugernavn og domæne, men jeg kan ikke ændre domænet nogen steder.

Computeren var før sat op til et netværk med domæne.

Kan jeg på nogen måder gendande de gamle indstillinger når jeg ikke kan logge ind?

DOCM

PS. Jeg er lidt på skideren, da det er min fars arbejds pc... :-(
Avatar billede peet-49 Novice
29. maj 2004 - 11:05 #1
Start op i fejlsikret, og brug systemgendannelse.
Avatar billede docm Nybegynder
29. maj 2004 - 11:08 #2
hmmm, har forsøgt med F8, men det virker ikke!
Avatar billede docm Nybegynder
29. maj 2004 - 11:08 #3
Det er en bærbar uden floppy-drev!
Avatar billede docm Nybegynder
29. maj 2004 - 11:19 #4
Problemet er nok også at jeg ikke er administrator... Men så undrer det mig endnu mere at jeg kunne foretager nogle ændringer...
Har forsøgt at gendanne, men den kræver stadig et logind og det kan jo ikke lade sig gøre...
Avatar billede serverservice Praktikant
29. maj 2004 - 11:27 #5
Hvis du vil logge på lokalt skal du ved loginskærmen trykke ctrl+alt+del 2 gange - vælge options - vælg lokal com navn og login.
Hvis du har foretaget ændringer og vil starte med de sidste indstillinger starter du op med f8 vælger "last known good konf..."= "sidste gode konfiguration eller noget....
Avatar billede docm Nybegynder
29. maj 2004 - 14:17 #6
Den kræver stadig et logind, og derfor kan jeg ikke gendanne.
Jeg tror desværre at den har ændret noget grundliggende i logindprofilen.
Avatar billede serverservice Praktikant
29. maj 2004 - 14:21 #7
Har du prøvet en anden bruger f.x. administrator?
ellers kan du jo lave en rapair fra cdrom...
Avatar billede docm Nybegynder
03. juni 2004 - 20:23 #8
ingen af disse ting virkede!
Jeg var nød til at sende den til rep ved administratoren, er ikke lige i kridthuset hos min fader... :-S
Nå, men jeg lukker spørgsmålet!