Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 01:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvad betyder dette

hey nu har jeg lagt min hjemmeside ud dog ikke færdig langt fra .
Jeg har downloadet en form prossor dem er sender fra html og til mail efter kan man bare rette i dem og ligge dem ud men nej jeg får denne fejl er der nogen der kan hjælpe mig ved at checke dette link

www.clan-502nd.com
Avatar billede poulwann Nybegynder
29. maj 2004 - 01:39 #1
formail.inc.php ligger den i include pathet?:
/usr/lib/php:/usr/local/lib/php ?
Den leder efter filen i en af de mapper, enten skal du lægge filen der, eller ændre dit include path. Er der en variabel der hedder noget lignende $path, $include_path
eller lignende, ændrer den til stedet hvor formail.inc.php er
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 01:56 #2
prøver lige
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 02:11 #3
virker stadigvæk ikke!!! doh
Avatar billede poulwann Nybegynder
29. maj 2004 - 02:20 #4
Din side loader da nu. Jeg ser ingen PHP debug fejl - du har nu et helt andet problem med Formmail, og det er et konfigurations problem igen. Det står beskrevet her:
http://www.stadtaus.com/en/php_scripts/formmail_script/docu.html

hvordan du redigerer index.php til din server. Se under $referring_server
Der er sikkert flere ting der skal indstilles til din server, det står også på den addresse.
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 02:21 #5
tror nok den virker nu men min index side kommer ikke frem
Avatar billede dennismp Nybegynder
29. maj 2004 - 02:22 #6
Jeg fik et referer-fejl første gang, ved reload ser det ud til at virke..

Jeg tror det er meningen at folk ikke skal gå direkte til scriptet. At du istedet har en menu hvor du så linker til det - således at referer'n bliver til dit eget domænenavn..

Men jeg kender ikke det script - det virker lidt tyndt med sådan et check.
Avatar billede poulwann Nybegynder
29. maj 2004 - 02:27 #7
Hvis du har mere end en index side i roden af din www/ så prioriterer den efter filendelse, afhængigt at konfiguration, typisk: .htm/.html først, så .php.
Omdøb formmails index til formmail.php f.eks, og put din rigtige index.php i roden, og lav links om til din formmail.php istedet, det så ud som om formmail i øjeblikket er din index side.
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 02:30 #8
det kan jeg ikke finde ud af...
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 02:30 #9
kan du ikke gøre det for mig har du ftp???
Avatar billede poulwann Nybegynder
29. maj 2004 - 02:34 #10
du skal bare højreklikke på filen i det FTP program og vælge omdøb/rename. Jeg går ud fra du har smidt formmail ind i roden af dit dokument dir, og formmail ligenu er din index.php, omdøb den til formmail.php, og upload din index.php fil fra din computer. Nu vil den vise din index fil, og du kan linke til formmail.php i din indeks fil.

Den index.php der i øjeblikket er i roden af dit dir, er formmails ikke? Den skal omdøbes, og den rigtige index.php uploades.
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 03:36 #11
kommer igen imorgen glemt ikke Spg plzzz klokken er 03:37 så godnat
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 12:02 #12
ok skal jeg forstå det sådan at jeg skal bare omdøbe INDEX.php til formmail.php
og uploade index.html???? så jeg trykker submit skriver den siden kan ikke vises
fordi den mangler index.php
Avatar billede fcbent Nybegynder
29. maj 2004 - 12:13 #13