Avatar billede h_jensen Nybegynder
28. maj 2004 - 19:33 Der er 9 kommentarer

Virus fil eller ej

Har fået en mail af en bekendt, der beder en om at slette denne fil: Jdbgmgr.exe... den ligger under windows\system32 og da min far havde hørt om en virus der bedte folk om at slette en system fil der er "livs nødvendig" for computeren, er den ikke slettet endnu...

Skal jeg slette den?????
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2004 - 19:34 #1
Nej det er en "hoax" - finder link :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2004 - 19:35 #2
Avatar billede h_jensen Nybegynder
28. maj 2004 - 19:47 #3
hmm... har lige sendt en mail rundt til alle der har modtaget samme mail som mig og bedt dem om og følge med her...

det var faktisk et held min bror ikke slettede den da han ikke har admin rettigheder :-D...

venter med at give dig pointene til om 14 dage dage da det var der det skulle "bryde løs" ;-)
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2004 - 19:50 #4
Hæ, så er det stigers, der bliver første offer for hoaxen *lol*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2004 - 20:14 #5
h_jensen >Læs lige link - det forklarer endda HVAD filen er :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2004 - 20:14 #6
roenving> hehe ;)
Avatar billede blyno Praktikant
28. maj 2004 - 20:39 #7
Gad egentligt godt vide hvor mange win installationer, der efterhånden mangler den fil :-)
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2004 - 20:46 #8
Ja, det er godt nok en af de mere standhaftige hoaxes !-)

Men nu er det jo godt nok lidt mindre end hver eneste som udvikler i J++ 1.1, så problemet er nok til at overse ...
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2004 - 20:51 #9
-- og faktisk er det jo et af de forbandede eksempler på den måde, som M$ tænker på, når der skal smides ting i maskinen ...

-- egentlig er det vel mere relevant at lægge 10 Mb ubrugte hardware-drivere ind i en standard-installation end 20 kb hjælpeprogram til et uinstalleret program !-)