Avatar billede .be Nybegynder
28. maj 2004 - 18:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gfx køler stopper efter 10 sek.

Har samlet en ny computer men der kommer intet på skærmen nåt jeg tænder. Har prøvet flere gange ta det ud og sætte det i igen. Kan det være grafikkort ikke får størm nok+, har en 350W PSU hvor der er tilsluttet diskettedrev, harddisk, cd-rom samt grafikkortet.

Abit IC7-G Max2
POV 5900XT, 128MB TV/DVI
Q-Tec 350W PSU
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2004 - 19:37 #1
Psu er i hvert fald kraftig nok!

har du mulighed for at prøve med et andet grafikkort, så prøv det!
Avatar billede the_grim_reaper Nybegynder
29. maj 2004 - 14:39 #2
Nu har du vel sat strøm til GFX kortet, altså hvis der er et lille strøm kable der skal ind i dit gfx kort. Jeg mener at det er med på mange nye kort. Har du checket om du har sat det i og ordenligt?
Avatar billede .be Nybegynder
30. maj 2004 - 15:28 #3
the_grim_reaper - yes, som jeg skriver har jeg sat grafikkortet til PSUen
john_stigers - har nu testet med at andet gfx og der kommer stadig intet på skærmen.
det må være bundkortet der er problemet, sender det tilbage på mandag må de teste det...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2004 - 19:27 #4
Vent nu lidt med at sende det tilbage - det kan simpelthen være fordi du i BIOS har glemt at angive at AGP skal have mere strøm
Avatar billede .be Nybegynder
05. juni 2004 - 13:51 #5
hvordan skulle jeg kunne ændre det når jeg ikke har set noget på skærmen?
Avatar billede .be Nybegynder
28. juni 2004 - 15:06 #6
lukket