Avatar billede mfrost Nybegynder
16. februar 2001 - 11:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder jeg linux 7.0?

Jeg har downloadet både 7.0-ja-i386-disc1.iso og 7.0-respin-disc1.iso, men min Easy-CD pro giver følgende fejlmeddelelse når jeg forsøger at starte brænding:
\'The selected ISo imagefile was not prepared for the current CD. Write anyway?\'
Hvis jeg svarer JA, brænder Easy-CD en ulæselig cd. Dobbelt-æv!!
Nogen gode forslag...
Avatar billede smms Nybegynder
16. februar 2001 - 11:56 #1
Avatar billede bacce Nybegynder
16. februar 2001 - 12:54 #2
hmm virker lidt underligt
du har sat den til at create from image ik ???
det er i hvert faldet måden at gøre det på

Bacce
Avatar billede mfrost Nybegynder
16. februar 2001 - 16:39 #3
Det virkede at \'opgradere\' til Easy-CD version 4 (kørte med version 2.1)!
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. marts 2001 - 23:43 #4
mfrost>IDIOT!!!! Hvad snakker du om??? Linux 7.0??? De er ikke engang nået til version 3.0 endnu.

doohhhh
Avatar billede smms Nybegynder
12. marts 2001 - 23:47 #5
Det er jo nok RedHat LiNUX 7.0 manden taler om