Avatar billede peugeot106 Nybegynder
28. maj 2004 - 12:41 Der er 4 kommentarer

DVD brænder

Har fået en dvd brænder NEC nd-1300a fra en kammi, som har været i gang med at opdate firmware, så den skulle blive kodefri.

Der gik noget glat, så nu virker den ikke.
Den kan godt læse dvd, men ikke kopiere. nogle dvd virker. andre ikke.
Ingen problemer ved alm . cd´er.

Har prøvet at opdate firmware både op af og ned af.

Nogle ide´er ?
Avatar billede peugeot106 Nybegynder
28. maj 2004 - 12:47 #1
Den vil heller ikke brænde.
Avatar billede norbert Nybegynder
28. maj 2004 - 16:17 #2
Det er desværre den risiko der er, når man selv opdaterer sin dvd-brænder. Og du skal nok ikke regne med at din garanti virker :-(
Normalt bliver man advaret når man opdatere, dvs. det er på egen risiko, men det har du måske ikke set.
Hvad du kan gøre for at få den til at virke igen ved jeg ikke
Norbert
Avatar billede bleze Nybegynder
30. maj 2004 - 10:59 #3
Lyder som om du bruger forkert firmware eller et laser hoved i den er stået af....

Mener ikke at garanti ryger hvis du fra NEC's side har hentet en firmware og lagt den ind.
Uanset hvad mener jeg godt du kan få den fixet inden for garantien. Kontakt forretningen og sig den er gået i stykker. Hvis de ikke vil hjælpe kan du kontakte NEC direkte på fabriksgarantien
Avatar billede norbert Nybegynder
14. august 2004 - 10:49 #4
Fik du ordnet din maskine? Det ville være meget rart at få at vide om din garanti har virket eller hvad. Under alle omstændigheder, en tilbagemelding ville være rart :-)
Norbert :-)