Avatar billede zezzer Nybegynder
28. maj 2004 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Færdigprogrammering af side!

Jeg står og mangler en der mod betaling vil programmere en side færdig for mig, som er lavet i .asp og MySql.

Projektet havde jeg igang for over et år siden, og har af forskellige grunde været sat på standby. Ud over selve færdigprogrammeringen, har jeg også flere ændringer til det allerede programmere - så du skal have lidt tålmodighed, og være villig til at arbejde med delvist lavet kode.

Så hvis du ser en udfordring i dette, og er interesseret i at knokle på en side fra om ca. 2 ugers tid (når jeg selv har fået foretaget nogle designmæssige rettelser) - og du har tiden til at vi kan blive færdige på et måneds tid (selvfølgelig opgaven taget i betragtning), så hører jeg meget gerne fra dig, og hvad dine krav mht. til betaling m.m. ligger på.

Økonomisk set tænker jeg på en med en masse sommerferie i overskud, og på den måde vil tjene lidt lommepenge - så det er nok ikke sommerferie fra f.eks. Mærsk Data du skal have :-)

Så er det også et krav, at du har overblikket, og selvstændigt kan komme med optimeringer og alternative idéer til programmeringen af funktionerne og optimering af den eksisterende kode.

Er du interesseret i en sådan opgave, så skriv lidt om hvad du kan og evt. tidligere programmering du har lavet, så jeg har lidt at forholde mig til.

Ser frem til at høre fra interesserede!

zezzer@ofir.dk
Avatar billede cpufan Juniormester
29. maj 2004 - 22:50 #1
mail sendt

// cpufan
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. juni 2004 - 21:57 #2
Husk Ekspertens regel 2.7 (2.8 er opfyldt.)

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede zezzer Nybegynder
15. juni 2004 - 13:09 #3
thesurfer - vil du venligst uddybe din kommentar?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juni 2004 - 18:10 #4
Min kommentar, var en påmindelse om Ekspertens regler. §2.8 siger at "betalingsopgaver" skal oprettes i enten "Opgaver" eller "Job/opgaver", hvilket er gjort.

§2.7: "Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point."

Hvis der udloves penge ("Jeg står og mangler en der mod betaling..."), må der ikke udloves points ("15 point fra zezzer").

Det var bare det :-)

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede zezzer Nybegynder
14. september 2004 - 16:13 #5
lukker