Avatar billede soenderm Nybegynder
28. maj 2004 - 10:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Højreklik og gem billed?

Hvad dælen er der sket?... Når jeg højre klikker på et billed og vil gemme det kan jeg kun gemme det i BMP!
Hvordan kan det være og hvordan laver jeg det om?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
28. maj 2004 - 10:44 #1
Det er ikke din computer der er noget galt med, det er fordi det billede du prøver at gemme er genereret fra serveren på en måde så det kun kan gemmes som bmp. Prøv bare med de bannere der er på denne side
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. maj 2004 - 10:45 #2
du skal slette din internet cache, når den er for fuld, opfører IE sig mærkeligt

i IE gå i funktioner - internet indstillinger - slet filer og slet cookien, genstart browseren og du skulle være kørende
Avatar billede 3bm Nybegynder
28. maj 2004 - 15:36 #3
Hvordan genstarter man browseren?
Avatar billede soenderm Nybegynder
31. maj 2004 - 19:52 #4
Det hjalp at slette cachen  :o)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
01. juni 2004 - 11:31 #5
Der kan man bare se. Det skal jeg huske!
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juni 2004 - 12:44 #6
3bm>du lukker din browser ned (afslutter den helt) og åbner den igen. Den er nu genstartet