Avatar billede knoxer Nybegynder
28. maj 2004 - 00:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mangler 90x40 cm billede

jeg skal bruge et billede til en plakat i 90x40cm..(90højden/40 bredden)...
der er to krav:
1: noget star wars skal være med.. fx. en x-wing (et fly) og gerne yoda
2: leopard skind som: http://passport.panda.org/module_2002/dl/pats/leopard.gif

jeg ved det kommer til at fylde en del så kvaliteten er jeg med på kan blive lidt uklar.
Det første krav med star wars skal fylde ca. det ½ af hele billedet, og dernæst må det skifte over i leopard skind gerne i varme farver ..
//knoxer
ps. gerne i denne weekend
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. maj 2004 - 01:25 #1
skal da gerne gøre et forsøg
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. maj 2004 - 01:53 #2
kig her: www.tsmedia.dk/eksperten/eksperten-spm503494.jpg - den findes også i en Photoshop fil - i høj opløsning, men den fylder lidt over 142 MB, så jeg har skaleret den ned, så du har en jordisk chance for at se resultatet.
Avatar billede knoxer Nybegynder
28. maj 2004 - 07:03 #3
skrev at 90cm var højden og ikke om dér, hvor det "ligger" ned .. kan du ikke lave farverne om til noget mere "varmt" :D evt. mere sort baggrund fx. med nogle stjerner
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. maj 2004 - 09:47 #4
ARH - ok - jeg kigger på det i aften/nat - skal ud til en kunde hele dagen...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. maj 2004 - 09:48 #5
Når du siger "farver" mener du så farverne på både Yoda og x-wingen og leoparden? Hvilken 'varm' farve havde du tænkt dig den skulle være i? Der er jo ret mange varme farver...
Avatar billede knoxer Nybegynder
28. maj 2004 - 10:02 #6
det hele.. yoda skal være mere klar grøn.. og en mørk gul og helt sort (til leopard)
Avatar billede knoxer Nybegynder
28. maj 2004 - 10:06 #7
her fx. lidt bedre farver.. håber du ved hvad jeg mener http://pooh.unl.edu/~scotth/samantha/leopards/leopard.jpg
Avatar billede knoxer Nybegynder
03. juni 2004 - 00:27 #8
har lavet mit ejet... så det er hermed lykket
Avatar billede fastwrite Nybegynder
03. juni 2004 - 01:22 #9
ok - havde heller ikke noget tid.. beklager.
Avatar billede knoxer Nybegynder
14. september 2005 - 18:39 #10
JA!