Avatar billede godfucker Nybegynder
27. maj 2004 - 22:09 Der er 6 kommentarer

Kronisk tastatur problem

Er der nogen der har et bud paa hvorfor mit tastatur ikke kan skrive danske vokaler og vaelger at lave en masse underlige tegn naar jeg trykker paa noget andet. Jeg kan for eksempel ikke lave spoergsmaalstegn, anforselstegn og andet paa normal vis. F.eks laver den @ naar jeg trykker shift og 2 istedet for anfoersel. Det er noget der pludselig kom en dag. Det er aldrig sket med tastaturet foer! Hilfe!
Avatar billede fromsej Praktikant
27. maj 2004 - 22:10 #1
Styresystem?
Det tyder på at du har fået skiftet til et andet sprog på dit tastatur.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2004 - 22:14 #2
er det ikke > ctrl_shift..ek. FN-shift.. for at skifte..
men ellers i kontrolpanelet, under tastaur kan du ændre det.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2004 - 22:20 #3
ups.. det er under sprog ..O)
Avatar billede godfucker Nybegynder
28. maj 2004 - 18:02 #4
Det har jeg ogsaa overvejet, problemet er bare, at den naegter at saette tilbage til dansk!
Avatar billede godfucker Nybegynder
28. maj 2004 - 21:19 #5
Naar jeg proever at aendre siger den at den ikke kan indlaese tastaturlayoutet Dansk.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. juli 2004 - 17:17 #6
Vær sød at lukke..O)
marker navnet og tryk på accepter..ellers spørg ??