Avatar billede koonz Nybegynder
27. maj 2004 - 16:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Freeware komponen til Gantt

Nogen der kender en god freeware component til at lave gantt skemaer ?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
27. maj 2004 - 16:48 #1
hvad filan er Gantt skemaer?
Avatar billede asterisk Nybegynder
27. maj 2004 - 16:50 #2
Kunne den her hjælpe?
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,6311,00.asp
Avatar billede nca Juniormester
27. maj 2004 - 18:23 #3
Manden ønsker en freeware komponent til at lave Gant-diagrammer* med. Programmet Microsoft Project er vældig godt, men det er ikke lige det spørgsmålet går på.
* Et vandret søjlediagram, der viser tidsforbruget for forskellige aktiviteter, oftest med en datoinddeling øverst.
Avatar billede asterisk Nybegynder
27. maj 2004 - 20:10 #4
Ja, jeg ved godt hvad ganttkort er, har lavet det _mange_ gange.
Bruger selv Microsoft Project Professional 2002 til formålet.
Jeg har misforstået meningen med component.
Beklager ulejligheden.
mvh /*
Avatar billede stoney Nybegynder
27. maj 2004 - 21:00 #5
Kan du ikke bare bruge TChart på fanebladet additional

Den kan vise "alle" grafer incl. Gantt

Stoney
Avatar billede koonz Nybegynder
29. maj 2004 - 15:32 #6
Tjaaa - Jeg ville gerne have noget der var lidt mere "intelligent" end TChart.
Noget alla MS Project - hvor man f.eks kan trække i søjlerne osv.
Avatar billede koonz Nybegynder
29. maj 2004 - 16:30 #7
Projektet er droppet
Avatar billede jeppem Nybegynder
28. juli 2006 - 13:18 #8
Til andre interesserede er der et open source Gannt Project her: http://ganttproject.sourceforge.net/