Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 14:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra PowerPoint til PDF

Hej Venner ;)

Jeg håber der findes en der lige kan hjælpe mig med mit problem....

Jeg har lavet en præsentation i PowerPoint, og den fungere fint.

Men Da præsentationen skal kunne vises på alle computere også uden PowerPoint har jeg set nogle bruge PDF...

Jeg kan godt lave Min præsentation til pdf, men her virke min fullscreen og fade mellem scenerne ikke :(

Jeg ved det kan lade sig gøre at, få sin pdf i fullscreen .... men hvordan ;)?

/rosenberg
Avatar billede halifax Nybegynder
27. maj 2004 - 15:27 #1
Ikke lige et svar til PDF
... men hvorfor ikke foreslå brugere at bruge Microsoft PowerPoint Viewer som kan hentes gratis
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=7C404E8E-5513-46C4-AA4F-058A84A37DF1&displaylang=EN
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 15:32 #2
Halifax > det holder ikke at folk skal bruge tid på at hente  alt muligt...... desværre ellers tak ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
27. maj 2004 - 16:01 #3
Skal jo også hente Adobe Reader, såfremt den ikke er der i forvejen.  :)
Avatar billede jaboi Nybegynder
27. maj 2004 - 16:34 #4
Hent open source programmet PDF creator fra http://sector7g.wurzel6.de

Det sætter sig op som en printer og lader dig lave PDF filer fra alle programmer som kan udskrive til en normal printer.
Avatar billede jaboi Nybegynder
27. maj 2004 - 16:38 #5
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 16:39 #6
jaboi> som sagt kan jeg godt få lavet min powerpoint til pdf men får ikke fullscreen med.... men prøver lige ;)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
28. maj 2004 - 13:47 #7
Hej Alle !

Jeg fandt sku ud af det selv!...

Når du har filen åben i Acrobat Reader gøres følgende....

Gå ind i Document Proberties (æble+D (på mac) )
Vælg "initial View" til venstre og under "window option" kan man vælge fullscreen ;)

Ellers tak ;)