Avatar billede drax Nybegynder
27. maj 2004 - 11:44 Der er 1 kommentar

Opstarts problemer og efter følgende connect problemer.

Ja som topic siger har jeg stærkt brug for hjælp da min comp fucker lige for tiden. Problemet startede da jeg var kommet til at klikke på et link på mirc som gav mig en paste orm. min detecter kunne ikke fange den så jeg måtte selv lede.

Men efter en del søgen og fundet en masse ting er det bare blevet værre. Lige når min comp starter kommer der et underligt form for mirc frem. helt gråt og kommet med en fejl som fortæller at den ikke kunne finde dialogerne. den kan jeg fint lukke ned, men efter det fucker meget. blandt andet kan jeg IKKe komme på msn mere som er ekstremt provokerende.

Jeg har kørt både norton & ad-aware men ingen af dem gav rigtigt noget vildt.

Håber virkelig i kan hjælpe for jeg gider ikke at formatere, har altid mistet alle min vigtige ting ved det ^^

Mvh. Daniel
Avatar billede durany Nybegynder
14. august 2004 - 23:49 #1
OKay..

gå ind på www.spywarefri.dk og installer SEARCH AND DESTROY og SPY SWEEPER
installer og kør programmerne.. (først den ene og så den anden)
efter det.. hvis de heller ik finder noget..så gå ind i START.. KØR.. skriv MSCONFIG og enter.. så kommmeer der en popup.. og klik på fanebladet STARTUP.. fjern de hak du ik vil have som skal starte op ved computerstart.. og genstart.. så starter de ik mere...

hvis der ellers er problemer så skriv ;)