Avatar billede koed Nybegynder
27. maj 2004 - 08:23 Der er 1 kommentar

Bluetooth lyd

Jeg har en IPAQ 2210, som jeg godt kunne tænke mig at bruge som MP3 afspiller. Det kan jo sagtens lade sig gøre, men kan det lade sig gøre at overføre lyden via bluetooth.  Jeg ved man kan få bluetooth tele-headset. Men kan det lade sig gøre med ren lyd ?

Hvis det kan lade sig gøre, hvor kan man så købe sådant udstyr ?

- Er en Ipaq 2210 robust nok til at løbe med den ? altså høre musik imens at man løber ?
Avatar billede fasfan Nybegynder
11. juli 2004 - 22:56 #1
Teoretisk set JA.
I praksis NEJ.
Der er endnu ikke lavet en bluetooth protokol, til ren Audio.
Jeg prøvede at sætte mit Jabra headset til PC'en, for netop at afprøve ovenstående. Det virker, men lyden er ikke god nok.
Husk på at der ikke er mange Kbs i en telefonsamtale, hvorimod musik kræver betydeligt mere.
/fas