Avatar billede henrik_79 Nybegynder
26. maj 2004 - 20:11 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Banner / logo til hjemmeside om styrketræning !

Jeg mangler et banner til en hjemmeside om styrke træning, det skal været et topbanner(I den mest normale størrelse som jeg ikke lige ved hvad er)

Banneret må gerne indeholde en vægtstang og være designet så det også kan bruges på brevpapir eller evt indeholde et logo der kan bruges til tryk..

Farverne er totalt valgfri da jeg indtil nu har holdt designer totalt farvefri (ja det er lidt kedeligt..... )
Avatar billede strych9 Praktikant
26. maj 2004 - 20:22 #1
skal der ikke stå noget?
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
26. maj 2004 - 20:30 #2
Nåeh jo... sorry

Siden kommer til at hedde myWorkout.dk
Avatar billede sirub Nybegynder
26. maj 2004 - 23:24 #3
Her er et forslag... logoet eventuelt boksen i midten alene...
http://frip.dk/sirub/Eksperten/myWorkput1.jpg
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
26. maj 2004 - 23:48 #4
Jeg syntes det er noget mørkt.... og måske lidt for simpelt... det skal helst være noget folk husker..... ellers er det meget godt ;-)
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
26. maj 2004 - 23:58 #5
Måske noget hen i stil med http://www.bodyman.dk

Har nu set mange der er meget federe... men de er jo aldrig til at finde når man skal bruge dem ;-)
Avatar billede sirub Nybegynder
27. maj 2004 - 00:02 #6
ja ok, så forstår jeg godt du synes at det er et keligt banner jeg har lavet :)
hmm prøver at lave et mere spændende...
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 00:04 #7
Tja... har da set nogle af dine indlæg herind med gode resultater... så jeg ved jo at du kan :-)
Avatar billede sirub Nybegynder
27. maj 2004 - 01:14 #8
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 01:18 #9
Det er blevet en del bedre.... tror godt det må være 750 i bredden

Kan godt lide det med/ved vægtstangen, men kan ikke li det der er under myWorkout.dk
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. maj 2004 - 09:05 #10
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 10:06 #11
Bill.... nu er det jo ik mig der har forstand på grafik, men er det ik lidt tamt i farverne ??
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. maj 2004 - 10:29 #12
Jo det kan du havde ret i.
Det vil blive lavet om. ;-)
Mvh
*Bill
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. maj 2004 - 10:43 #13
Avatar billede sirub Nybegynder
27. maj 2004 - 11:04 #14
Hej igen, en lille ændring
http://frip.dk/sirub/Eksperten/workout31.jpg
jeg kommer først tilbage i aften...
Avatar billede zhark Nybegynder
27. maj 2004 - 13:37 #15
Nu er det som bekendt vide grænser for den normale størrelse , også på banner... :-)
Desuden kan man jo ikke bare snuppe nogle person billeder.
Med hensyn til banner/logo er der kæmpe forskel, jeg har lavet et lille forsøg på banner, men vil da lege lidt med andet logo agtigt.
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/mywork.jpg

store so
Avatar billede zhark Nybegynder
27. maj 2004 - 13:40 #16
Av min arm, den sidste linie var sku' en rest jeg ikke fik slette, overse venligst den :::)
Avatar billede strych9 Praktikant
27. maj 2004 - 13:40 #17
ROFL
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 14:04 #18
Zhark.. Det begyner lissom at være noget hen i den stil jeg havde forestillet mig ;-)

Måske logoet bare skulle være teksten på en speciel måde ???
(Så kan det jo også være på Banneret)
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 14:05 #19
Kunne man lave O'erne om til vægtskiver... eller ville det se for dumt ud ??
Avatar billede zhark Nybegynder
27. maj 2004 - 14:54 #20
Jeg arbejder lidt på et logo :) Men har ikke tid til meget nu, men du lukker vel ikke lige med det samme?
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 15:03 #21
Nej havde da ik tænkt mig at lukke før jeg har fået nogle rigtig gode bud :-)
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. maj 2004 - 16:47 #22
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 17:23 #23
Bill... Kan ik li den baggrund... syns måske den er lidt for... hmm... lyserød :-)
Avatar billede zhark Nybegynder
27. maj 2004 - 18:12 #24
Den her kunne måske bruges som logo? Alle farver kan (evt.) nemt ændre, men som regel er der jo ikke mange farver på et logo! Det er et forsøg :)
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/myW-lille-ny.gif
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 18:48 #25
zhark >> Det er da kanon... kan du mixe det samme med det banner du lavede tidligere ???
Avatar billede zhark Nybegynder
27. maj 2004 - 19:04 #26
Er du slet ikke kommet frem til noget med str. og evt. farver? Der er jo en masse farver på det link du henviser til :)
Avatar billede zhark Nybegynder
27. maj 2004 - 20:12 #27
Det er et ret lille (men alm. str.) banner jeg har lavet! Det kniber med at få "logoet"! til at falde ind i banneret :)
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/mywork-a.jpg
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
27. maj 2004 - 20:26 #28
Du behøvede egentlig ik lave om på det første banner udover teksten, har allerede besluttet mig for de gule/grønne farver du brugte der :-)

Kan du ikke lave det i topbanner størrelse som skrevet i spørgsmålet ???

Det er jo nok en smule lille som det er nu :-(
Avatar billede zhark Nybegynder
27. maj 2004 - 21:23 #29
Ja- men der er vide grænser for det normale, du kan få den str. du vil have:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/mywork-b.jpg

PS.: Logoet er tegnet i Illustrator, så det kan jo ændres i str. m.m. efter behov, men det kræver jo et program der kan handle "vektor" filer :)
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
28. maj 2004 - 00:05 #30
Jeg har Photoshop hvis det kan bruges ??
(selvom jeg ik aner hvorledes man bruger det... he he)

Kan du ik lave den med dette design: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/mywork.jpg

Og så med dette logo: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/myW-lille-ny.gif ændret til myWorkout.dk og i den farve det har på linket.....

Ser det ik fedt nok ud ???
Avatar billede zhark Nybegynder
28. maj 2004 - 01:11 #31
Det var da et kiks at jeg skrev myWork :) Jeg får først tid i morgen skal betemt i seng Nu ZZzzz
Her er det logo i stor str. det kan altid gøres mindre (uden tab), men ikke større uden tab i andre end vektor prg.
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/my.gif
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
30. maj 2004 - 20:16 #32
Hmm.... sorry har ik været på nettet de sidste par dage....

Hvordan går det med det endelige Banneret ???

Har du glemt mig ? ;-)
Avatar billede zhark Nybegynder
31. maj 2004 - 15:39 #33
Nej er lige kommet hjem fra "pinse træf" har lidt travlt, men skal nok komme igen :)
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
31. maj 2004 - 16:32 #34
Det er oz ok... man kan jo heller ik sidder her hele tiden i det gode vejr :-)
Avatar billede zhark Nybegynder
01. juni 2004 - 01:11 #35
Jeg har lige som tabt tråden i spm. Der er jo flere str. osv. og jeg er ikke helt med på hvad du mener, men her er et forsøg:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/myworkout.gif
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
01. juni 2004 - 03:16 #36
Kan du lave den i .eps fil er den kanon god :-)

Den skal være ca i størrelsen 800 x 100 men det kan jeg vel selv ændre i eps format ??
Avatar billede zhark Nybegynder
01. juni 2004 - 12:37 #37
Avatar billede henrik_79 Nybegynder
01. juni 2004 - 14:23 #38
Takker....