Avatar billede sweepe Nybegynder
26. maj 2004 - 19:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

På internet på PDA via Bluetooth

Hej Eksperter.
Har fået købt en bluetooth dongle, og vil nu på nettet fra min PDA. HP iPaq. Har også fået fildeling til at virke og der er forbindelse og det hele men internet kan jeg ikke få til at virke. Når jeg connecter kommer følgende fejl op på PDA'en:

Unable ti initiate the Bluetooth connection (Error code: 0x810001896)

På forhånd tak for hjælpen....
Avatar billede brianvigh Nybegynder
04. juni 2004 - 16:44 #1
Du skal connecte til activesync istedet gennem bluetooth, og sætter den op til at køre internet den vej.
Avatar billede sweepe Nybegynder
04. juni 2004 - 21:41 #2
Når jeg prøver at connecte to Active Sync, står der bare Status: Connecting to Host, og der sker ikke noget.... Så kan man trykke hide status, eller cancel. Men den bliver bare ved med at prøve at connecte

Any Idea?
Avatar billede brianvigh Nybegynder
05. juni 2004 - 11:48 #3
har du accepteret at pdaen kan connecte på computeren når man prøver at connecte kommer der en lille meddelse fra bluetooth ikonet i system tray eller hvad den nu hedder over ved uret. så skal man lige klikke på bluetooth ikonet for at acceptere.
Avatar billede brianvigh Nybegynder
05. juni 2004 - 12:33 #4
Jeg tror jeg har løsningen nu. Havde lige selv samme problem da jeg kom til at lege lidt med det. Du går ind under bluetooth manageren på pdaen og opretter en ny enhed. gå ned af listen og vælg activesync via bluetooth. følg derefter guiden så skulle det gerne virke.
Avatar billede sweepe Nybegynder
08. november 2004 - 18:25 #5
Ingen svar... Tror jeg